اخبار داغ

بازار داغ مهاجرت در جامعه فرهنگیان خوزستان/ بیش از ۵ هزار معلم استان را ترک کرده اند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از بازتاب خوزستان، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال ۹۷۲ نفر نیروی فرهنگی درخواست انتقالی از استان را داشتند و با انتقال۲۹۲ نفر از آن‌ها موافقت شده است، گفت: ۵ هزار و ۴۰۰ نیروی فرهنگی در مدت ۱۱ سال منتهی به سال ۹۸ از خوزستان خارج […]

اشتراک گذاری
15 شهریور 1400
102 بازدید
کد مطلب : 125863

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از بازتاب خوزستان، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال ۹۷۲ نفر نیروی فرهنگی درخواست انتقالی از استان را داشتند و با انتقال۲۹۲ نفر از آن‌ها موافقت شده است، گفت: ۵ هزار و ۴۰۰ نیروی فرهنگی در مدت ۱۱ سال منتهی به سال ۹۸ از خوزستان خارج شده اند.

او به تلاش‌های مستمر برای ماندگاری و کاهش انتقال نیرو‌های فرهنگی از خوزستان اشاره کرد و افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته میزان انتقالی فرهنگیان از استان کاهش یافته است.

مودت با بیان اینکه معلم‌ها و دانش آموزان باید برای سال تحصیلی جدید برای هر ۲ شرایط حضوری و غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌های درس آمادگی لازم را داشته باشند، اظهار داشت: ۹۶ هزار دانش‌آموز خوزستانی در سال تحصیلی قبل که بیشتر در مناطق روستایی و عشایری بودند از آموزش‌های حضوری بهره‌مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درخصوص توزیع تبلت بیان کرد: در سال تحصیلی قبل بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ تبلت برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند، تامین و به آن‌ها اهدا شد و انتظار داریم برای سال تحصیلی جدید نیز خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌های مختلف برای تامین این وسیله الکترونیکی ضروری با ما همکاری کنند.

براساس این گزارش؛ برای سال تحصیلی جدید ۶۴ هزار و ۹۸۶ نفر نیروی فرهنگی در خوزستان مشغول فعالیت می‌شوند و یک میلیون و ۱۳۰ هزار دانش آموز نیز در ۱۰ هزار و ۹۰۹ مدرسه به تحصیل ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *