اخبار داغ

رئیس جمهور درخشش کاروان “سردار دلها” را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی، در پیامی درخشش ورزشکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درخشش افتخارآمیز و پیروزی‌های پی در پی ورزشکاران باصلابت کاروان “سردار دل‌ها” در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال‌های با ارزش در رشته‌های مختلف […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1400
149 بازدید
کد مطلب : 123866

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی، در پیامی درخشش ورزشکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش افتخارآمیز و پیروزی‌های پی در پی ورزشکاران باصلابت کاروان “سردار دل‌ها” در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال‌های با ارزش در رشته‌های مختلف ورزشی که جلوه دیگری از توانمندی‌ها و شعار “ما می‌توانیم” را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت، به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک می‌گویم.

اهتزاز پرچم باشکوه ایران و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده‌های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه یافته و همواره با اقتدار بر قله‌های پیروزی گام بر می‌دارند.

اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ و به یادماندنی به یکایک ورزشکاران و قهرمانان این کاروان که به نام شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین بود، از تلاش‌های ارزنده مربیان و دست اندرکاران این عرصه ورزشی تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزوی تداوم توفیقات همه این عزیزان را در دیگر عرصه‌های ورزشی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *