اخبار داغ

*جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور سردار باقری برگزار گردید.*

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، جلسه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه حضرت ولیعصر(عج) با مدیریت سردار نعمت الله باقری با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار گردید.سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ضمن تشکر از حضور تمام حاضرین در ستاد […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1400
114 بازدید
کد مطلب : 124892

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، جلسه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه حضرت ولیعصر(عج) با مدیریت سردار نعمت الله باقری با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار گردید.
سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ضمن تشکر از حضور تمام حاضرین در ستاد هفته دفاع مقدس و اعلام آمادگی کامل افراد حاضر در جهت بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های جاری با محوریت سپاه حضرت ولیعصر (عج) پرداختند.
ایشان عنوان کرد ضمن اینکه جنگ رسانه ای و حقه های دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم بویژه رسانه با محوریت فضای مجازی رسیده است و دشمنان در این عرصه بشدت در حال فعالیت هستند و نیاز هست ما در این حوزه با تمام توان به مقابله این دشمنی‌ها برویم و با تولیدات سالم و پاکسازی فضای مجازی و رسانه ای و حفظ این حریم بتوانیم از این فضا در مقابل آسیب های دشمنان ؛ کشورمان را حفظ کنیم.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و تلاش های مخلصانه و شبانه روزی آنها که ثمره آن همه تلاش، امروز امنیت و آزادگی و عزت جمهوری اسلامی ایران است و روسیاهی تمام دشمنانمان بود که آن زمان جوانان و مردم ما با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادن و الحمدلله با لطف خداوند و عنایت اهل بیت (س) پیروز میدانها شدیم و دشمن را از خانه و خاک خود طرد کردیم .
ایشان در ادامه گفتند: امسال را سالی توام با امید در جهت رشد و شکوفایی و ان شالله گشایش در زمینه های اقتصادی می دانیم و امیدواریم با گفتمان شعار ما می توانیم و همدلی همدیگر بر تحریم های ظالمانه آمریکا پیروز و فائق شویم و با همیاری و رعایت پروتکل ها از ویروس منحوس کرونا مصونیت داشته باشیم .
ایشان در جهت اجرای برنامه های دفاع مقدس گفتند : به علت شیوع ویروس منحوس کرونا از برنامه های جمعی اجتناب خواهد شد و رژه ۳۱ شهریور که بعنوان نماد برنامه های دفاع مقدس است به علت رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های امسال حذف ولیکن برنامه های تولیدی و محتوایی با محوریت و مرکزیت صدا سیما ،بسیج رسانه و روابط عمومی و فضای مجازی برگزار خواهد شد . و نیاز هست تمامی معاونت ها بصورت مشترک و واحد در این امر همکاری نمایند .
برنامه هایی که ان شالله اجراء خواهد شد :
۱. غبار روبی مزار شهداء با حضور تعدادی از مسئولین به صورت محدود
۲.تبیین شعار هفته دفاع مقدس امسال بعنوان یک شعار راهبردی و محوری با عنوان” ما مقتدریم”
۳.ملاقات مسئولین معاونتها و نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان خوزستان .
۴. افتتاحیه هایی اقدامات سپاه و بسیج در مناطق محروم استان و شهرستان ها
۵.برنامه های رادیویی و تلویزیونی در ایام هفته دفاع مقدس بصورت مستمر با هماهنگی صدا و سیمای خوزستان
۶.رونمایی از کتاب شهدای رسانه خوزستان با همکاری و هماهنگی سازمان بسیج رسانه خوزستان که برای بار اول در کشور به آثار شهدای رسانه پرداخته و ان شالله این رونمایی با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر و مسئولین اقشار مختلف اداری و لشکری خواهد بود .
در پایان سردار باقری از همه مسئولین و مردم مقتدر و ولایت مدار خواستند با تمام توان هفته دفاع مقدس را قدر بدانیم و در جهت اجرای باشکوه برنامه ها کوشا باشیم که ما در قبال شهدا و جانبازان و تمام‌رزمندگان و خانواده معظم شهیدان و جانبازان موظف به حفظ آرمانها و دیدگاه های والای انقلاب اسلامی هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *