اخبار داغ

نشست مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاون امور جوانان اداره کل برگزار شد

نشست مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاون امور جوانان اداره کل برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، جلسه تعامل بین دو سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاونت امور جوانان خوزستان در مورخ ۱۳ شهریور در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار گردید. در […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1400
43 بازدید
کد مطلب : 123792

نشست مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاون امور جوانان اداره کل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، جلسه تعامل بین دو سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاونت امور جوانان خوزستان در مورخ ۱۳ شهریور در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار گردید.

در این جلسه سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن قدردانی از زحمات بسیار فراوان مسیولین معاونت جوانان خوزستان در حوزه ورزش و اوقات فراغت و تفریحات سالم در جهت نشاط قشر جوانان که جزو دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است تشکر نمودند و در همین راستا جهت تعامل بین دو سازمان اعلام امادگی کردند.

همچنین پرویز امیری معاون امور جوانان این جلسه را آغازی بر تعامل بیشتر با بسیج در تمامی حوزه ها دانستند و تفکر بسیج را تفکری پویا و با نشاط و کارساز دانستند و روحیه ای ورزشی اگر با تفکر و روحیه خالصانه بسیج هماهنگ شود مطمینا نتایج بسیار بهتری از عملکرد و اهداف سازمانی خواهیم گرفت .
دکتر بهمئی و مهندس امیری در پنج زمینه ذیل اعلام همکاری و تعامل بین دو سازمان را منعقد کردند و ان شالله در هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ یک تفاهم نامه بین دو مجموعه سازمانی امضاء خواهد شد .

۱. تعامل در جهت نشر اخبار در حوزه ورزش و اوقات فراغت بصورت مشترک بین دو نهاد
۲. مباحث آموزشی سواد رسانه ای جهت ارتقاء توان علمی نوجوانان و جوانان
۳. آشنایی با مباحث خبرنگاری و خبرنویسی و دوره های تخصصی فضای مجازی
۴. تعامل در حوزه ورزش و امکان استفاده جهت اصحاب رسانه عضو بسیج
۵. تعامل در جهت اهداف مشترک سازمانی در جهت رفاه و پر کردن اوقات فراغت جوانان با رویکردهای نوین جامعه

در پایان جلسه سجاد بهمیی این جلسه را شروعی در جهت هدفمند کردن برنامه های تفریحی و آموزشی برای توسعه بسیج در زمینه های مختلف دانستند و اعلام کردند ان شالله تفاهم نامه ای رسمی در هفته دفاع مقدس با حضور مسیولین و اصحاب رسانه منعقد خواهد شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *