اخبار داغ

توجه ویژه به نظم و انضباط کاری زمینه ساز افزایش راندمان و بهره وری سازمان می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در منابع انسانی و خدمات تصریح کرد: توجه ویژه به نظم و انضباط کاری در بخش های عملیاتی و ستادی زمینه ساز رشد، توسعه و افزایش راندمان کار و بهره وری سازمان می شود. محسن پاک […]

اشتراک گذاری
11 شهریور 1400
69 بازدید
کد مطلب : 121033

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در منابع انسانی و خدمات تصریح کرد: توجه ویژه به نظم و انضباط کاری در بخش های عملیاتی و ستادی زمینه ساز رشد، توسعه و افزایش راندمان کار و بهره وری سازمان می شود.

محسن پاک نژاد روز چهار شنبه (دهم شهریورماه ۱۴۰۰) در حاشیه نشست بررسی وضعیت استقرار سامانه تردد (حضور غیاب) بر پایه سیستم های چهره خوان که با حضور دکتر گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برگزار شد، افزود: نظم و انضباط کاری می تواند در برنامه ریزی های شرکت در راستای چابک سازی موثر واقع شود زیرا موجب ارتقاء سطح دقت و کیفیت ارائه خدمات می گردد.

وی رضایتمندی، ایجاد انگیزش، تکریم کارکنان و ارباب رجوع، تقویت مناسبات کاری میان همکاران در شرکت و شرکت های کارفرمایی را مرتبط با نظم، ضابطه مند بودن، کار براساس برنامه، پاسخگویی به موقع به درخواست ها و حسن روابط کار دانست.

پاک نژاد با اشاره به تلاش های به عمل آمده از سوی مجموعه کارکنان این شرکت در انجام وظایف مطلوب در شرایط محدویت ها و شیوع ویروس کرونا، گفت: تلاش مدیریت ارشد شرکت بهره گیری حداکثری از امکانات در بخش پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ و حفظ سلامت کارکنان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به موازات کاربست ضوابط و مقررات ایمنی در اولویت کارها است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در منابع انسانی و خدمات با بیان اینکه فاز نخست پروژه استقرار سامانه تردد (حضور غیاب) بر پایه سیستم های چهره خوان به کوشش مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری مدیریت منابع انسانی در دستگاه ها و اردوگاه های حفاری اجرایی گردید، اظهار کرد: این سیستم موجب ثبت اطلاعات پرسنلی کارکنان، ماموریت ها، حضور و غیاب و اطلاع از موقعیت کاری، اسکان و همچنین تغذیه همکاران و رضایتمندی آنان شده است.

وی افزود: با توجه به زیرساخت های موجود مقرر شد که این سامانه در دیگر بخش های شرکت اعم از کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی و واحدهای ستادی و اداری نیز از ابتدای مهر ماه سال جاری بکارگیری و بتدریج جایگزین سیستم کارت زنی و ثبت اثر انگشت شود.

در این نشست که رئیس حراست و نمایندگان و کارشناسان مدیریت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و منابع انسانی نیز حضور داشتند، مقرر شد با هماهنگی مدیریت ها، کارکنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز پیش بینی شده در ساختمان پایگاه عملیاتی پشتیبانی شرکت، منطقه کارگاهی ۱۷ هکتاری و منطقه صنعتی کارون به منظور ثبت اطلاعات پرسنلی و تصویر چهره مراجعه نمایند.

در ادامه مدیرعامل به همراه حاضران در جلسه نسبت به ثبت اطلاعات پرسنلی و همچنین تصویر چهره در این سیستم در محل ساختمان پایگاه عملیات پشتیبانی شرکت اقدام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *