اخبار داغ

توسعه فضای سبز توسط گروه جهادی شهید همت استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری عطر کارون، حمید رضا اکبری گفت: ما در عرصه توسعه  فضای سبز  استان باید انقلابی و جهادی عمل کنیم و نباید به انتظار دستگاه های دولتی بنشینیم .باید به کمک دولتمردان برویم و انقلابی و جهادی  در تمام عرصه ها حضور فعال داشته […]

اشتراک گذاری
09 شهریور 1400
82 بازدید
کد مطلب : 119109

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری عطر کارون، حمید رضا اکبری گفت:

ما در عرصه توسعه  فضای سبز  استان باید انقلابی و جهادی عمل کنیم و نباید به انتظار دستگاه های دولتی بنشینیم .باید به کمک دولتمردان برویم و انقلابی و جهادی  در تمام عرصه ها حضور فعال داشته باشیم.

درختکاری از اقدامات حسنه ایست که باید برای تمام نسل ها به یادگار بماند.حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت استان خوزستان در بازید  شناسایی نقاطی از شهرستان شادگان جهت کاشت درخت افزود: درختکاری از آن اعمالی  است که  باید همیشه در دستور کار گروه های جهادی باشد .

نامبرده  درختکاری را احیای زندگی دانست و اظهار داشت:‌ امروز می خواهیم کاری بزرگ را شکل دهیم تا هم از ریز گردهای ناخوانده کاشته شود و هم به حواشی شهرها و روستا شکل خاصی از کمربند سبز را هدیه دهیم که بزرگی  این کار هم عظمت دنیوی و اخروی دارد

حمید رضا اکبری گفت:

متاسفانه امروز کمتر به توسعه فضای سبز پرداخته  می شود وبه دلیل گذر زمان، افزایش جمعیت و آسیب رسیدن به شهرها بایستی این سنت حسنه  را احیا کنیم.

مدیر گروه جهادی شهید همت  استان خوزستان ادامه داد:

خداوند فرمود: اگر آسایش می خواهید شباهتش در آن دنیا درخت، جنگل و نهری در زیر درخت را در بهشت قرار داده ام .لذا باکلاسی از کلام بزرگان دین ما بایستی جنگل ها را احیا کنیم.

اکبری  افزود:

  گروه جهادی شهید همت تا جایی که بتواند در صدد می باشد برای توسعه فضای سبز از دستگاه های دولتی و نهادها استفاده کند تا درعرصه توسعه فضای سبز هم کاری انقلابی  شکل بگیرد. وی در ادامه به سخنانی از پیامبر(ص) به جهت اهمیت درخت و درخت کاری پرداخت و گفت: رسول خدا(ص) فرمودند: هرکسی چیزی بکارد، هیچ انسان و مخلوقی از آن نمی خورد مگر اینکه برای کسی که آن را کاشته صدقه ای باشد.

وی ادامه داد:

درخت کاری افزون  باید در جامعه اسلامی فرهنگ بشود، بنابراین همه با هم با یک در کنار  حرکتهای جهادی  دیگر استان خودمان را با کاشتن درخت سر سبز کنیم.

وی با بیان اینکه درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از آفریدگار  است بیان داشت:

درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی و سبب تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *