اخبار داغ

تشکیل میز خدمت جهادی در ملاشیه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، فرمانده بسیج استانداری از رئیس و کارکنان شعبه شش تامین اجتماعی اهواز تقدیر کرد. به مناسبت هفته دولت و به همت کارکنان شعبه شش تامین اجتماعی شهرستان اهواز میز خدمت جهادی، در مسجد حضرت رسول ملاشیه ی اهواز برپا شد . […]

اشتراک گذاری
09 شهریور 1400
62 بازدید
کد مطلب : 119131

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، فرمانده بسیج استانداری از رئیس و کارکنان شعبه شش تامین اجتماعی اهواز تقدیر کرد.

به مناسبت هفته دولت و به همت کارکنان شعبه شش تامین اجتماعی شهرستان اهواز میز خدمت جهادی، در مسجد حضرت رسول ملاشیه ی اهواز برپا شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان؛ سرهنگ پاسدار مسلم زهیری فرمانده پایگاه بسیج استانداری استان خوزستان با ارسال پیامی ، از همت والا و روحیه جهادی رئیس و کارکنان شعبه شش اهواز تقدیر و تشکر کرد.

سعید باوی رئیس شعبه گفت:

این میز خدمت به پیشنهاد فرمانده بسیج استانداری برپا شد و هدف از برپایی آن ، آشنایی بیشتر مردم با خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بود . با ارتقاء سطح آگاهی مردم از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، به خصوص در این شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا ، شاهد کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب تامین اجتماعی سراسر کشور خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *