اخبار داغ

دیدار از پزشکان ، پرستاران و بیماران کرونایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی به همراه سرهنگ دکتر مجید حسین زاده فرمانده بسیج ادارات استان خوزستان و دکتر علی ولی منش فرمانده پایگاه بسیج مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از بیماران کرونایی […]

اشتراک گذاری
08 شهریور 1400
84 بازدید
کد مطلب : 118024

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی به همراه سرهنگ دکتر مجید حسین زاده فرمانده بسیج ادارات استان خوزستان و دکتر علی ولی منش فرمانده پایگاه بسیج مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از بیماران کرونایی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز عیادت کردند .

سید محمد مرعشی فرمانده پایگاه بسیج اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان گفت :

با توجه به اینکه در روزهای سخت و قرمز رنگ بیماری کرونا به سر می بریم ، به عیادت بیماران بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز آمده ایم تا ضمن قدردانی از پزشکان ، پرستاران و کادر درمان این بیمارستان که به راستی جهادگران و رزمندگان مدافع سلامت هستند ، یادآوری کنیم که در خطوط مقدم این جنگ نابرابر تنها نیستند و تمامی کارکنان و بسیجیان اداره کل تامین اجتماعی ، در پشت خطوط مقدم آمادگی خود را جهت هرگونه یاری و همکاری اعلام می کنند .

امروز از نزدیک شاهد تلاش بی وقفه فرشته های سلامت بودیم که نزدیک به دوسال است ، خستگی ناپذیر در حال ارائه خدمت به بیماران هستند . اینجانب از طرف همه کارکنان و بسیجیان اداره کل تامین اجتماعی برای این عزیزان و خانواده هایشان آرزوی سلامتی ، تندرستی و طول عمر با عزت دارم . فرمانده بسیج اداره کل تامین اجتماعی به همراه سرهنگ مجید حسین زاده و دکتر ولی منش پس دیدار با پزشکان و پرستاران ، از تک تک بیماران کرونایی بستری شده و تحت مداوا عیادت و ضمن اهدا شاخه های گل از آنها دلجویی نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *