اخبار داغ

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۲ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به بیش از ۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان در مرداد ماه سال جاری خبر داد . به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1400
53 بازدید
کد مطلب : 116889

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به بیش از ۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان در مرداد ماه سال جاری خبر داد .

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان و به گفته نعمت اله بیرانوندی در مرداد ماه سال جاری ۲ هزار و ۸۱  فقره گزارش از سوی دستگاههای ناظر و کاشف به تعزیرات حکومتی در استان خوزستان ارسال گردیده است .

وی گفت از این تعداد گزارش ۱۵۸۶ فقره کالا و خدمات ، ۳۳۲ فقره قاچاق و ۱۶۳ فقره گزارشات بهداشتی ، دارو و درمان می باشد .

بیرانوندی  ضمن بیان رسیدگی به بیش از۲ هزار فقره پرونده تصریح کرد : که عدم درج قیمت بیشترین تخلف بوده و پس از آن گرانفروشی و حمل کالای قاچاق می باشد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان با اشاره به ورود ۹ هزار و ۳۳۹ فقره گزارش از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه خاطر نشان کرد :  

 با احتساب بخشی از پرونده های سال گذشته ۹ هزار و ۱۳ فقره پرونده رسیدگی که تعداد ۲۰۹۶ فقره آن مربوط به مرداد ماه سال جاری می باشد.

  سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های هم استانی های گرامی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *