اخبار داغ

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشوراز خوزستان بازدید کرد

رییسی، رییس جمهور کشور در بازدید از خوزستان عنوان کرد:مسئله آبرسانی به خوزستان از اولویت های دولت در این استان استسید ابراهیم رییسی آبرسانی و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در استان خوزستان را جز اولویت های دولت سیزدهم در این استان دانست. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1400
110 بازدید
کد مطلب : 114659

رییسی، رییس جمهور کشور در بازدید از خوزستان عنوان کرد:
مسئله آبرسانی به خوزستان از اولویت های دولت در این استان است
سید ابراهیم رییسی آبرسانی و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در استان خوزستان را جز اولویت های دولت سیزدهم در این استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور در اولین سفر استانی خود در بازدید از خوزستان به روستای جفیر در هویزه آمد تا علاوه بر دلجویی از مردم درگیر با تنش آبی ، در افتتاح و بهره برداری از خط لوله آبرسانی جفیر که توسط بسیج سازندگی و سپاه خوزستان انجام شد حضور به هم رساند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی با اشاره به اینکه از وظایف ما خدمت گذاری به مردم عزیز و انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: مردم خوزستان به ویژه هویزه در خط مقدم مواجه با دشمن در دوران جنگ تحمیلی بودند و نام هویزه و مقاومت مردم آن در ذهن همه مردم است نیروهایی که برای نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند تا دشمن ویران شد.

۱
رییسی جز اولویت های منطقه خوزستان مسئله آبرسانی به روستاها و تکمیل طرح های فاضلاب را برشمرد و عنوان کرد: موضوع آبرسانی در خوزستان و اتمام طرح های فاضلاب در اهواز و آبادان و شهرهایی که مشکل دارند در دستور کار خواهد بود و تا به سامان رسیدن این وضعیت کار باهمت مردم خوب و پرتلاش خوزستان کاردنبال خواهد شد .

وی با بیان اینکه از دغدغه های جدی دولت موضوع بیکاری جوانان و اشتغال است عنوان داشت: جوان برومند نباید دغدغه کار داشته باشد مسئله رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان از جمله مسائل مهم در دستور کار دولت خواهد بود. فکر ما این است که مسئله اشتغال به عنوان یک مسئله محوری دنبال شود.

ایشان با تاکید بر اینکه زمینه اشتغال در کشور کم نیست بیان داشت: اگر کشاورزی در این منطقه فعال شود زمینه اشتغال است، محصولی که برداشت می شودو صنایعی که فعال می شود از جمله صنایع تبدیلی هم ارزش افزوده و هم زمینه اشتغال ایجاد می کند.

رییس جمهور کشور تصریح کرد: این اقدام، مسئله آبرسانی به روستاها که امروز به دست گروه های جهادی در منطقه جفیر به سامان رسید ان شالله این حرکت در همه روستاهای خوزستان و در همه مناطق با قوت ادامه خواهد یافت و روزی خواهیم آمد که روستایی و منطقه ای در خوزستان رنگ کم آبی یا بی آبی ان شالله نخواهد دید.

سید ابراهیم رییسی با اشاره با اینکه آخرین باری که در این منطقه حضور داشتیم موضوع سیل در خوزستان بود بیان داشت: در مناطق روستاهای درگیر سیل شادگان که آمدیم به طور اتفاقی با حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس دیدار داشتیم در وضعیتی که مردم گرفتار سیل بودند با وجود مشکلات صفای مردم خوزستان و روستاها نسبت به انقلاب و نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی این عشقی که مردم خوزستان نسبت به رهبری و نظام دارند و وفاداری که نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی دارند مثال زدنی است نه تنها برای مردم کشورمان بلکه برای دنیا، خوزستان همواره دلبسته انقلاب و مقام معظم رهبری است .

وی با تاکید بر اینکه خوزستان باب الحسین (ع) است گفت: این خدمت گذاری مردم خوزستان که خادمی وجود مقدس درگاه ابا عبدالله الحسین را دارند خوزستان را می توان باب الحسین نامید که مردم از این جا روانه بارگاه امام حسین (ع) می شوند که این یک افتخار بزرگ برای مردم خوزستان است.

این مقام مسئول در پایان گفت: ان شالله بتوانیم در دولت شبانه روز تلاش کنیم تا از مشکلات بکاهیم و آرامش مردم بیش از پیش برقرار شود و یقین بدانید علی رغم همه محدودیت های ایجاد شده توسط دشمن ملت ما، مسئولین سپاه، بسیج ، گروه های جهادی و دولت به پشتوانه مردم توانمند است تا مشکلات را پشت سر بگذارد و به لطف خداوند متعال با حل مشکلات گشایش واقعی در زندگی مردم اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *