اخبار داغ

دیدار سازمان بسیج ادارات و کارمندان خوزستان با استاندار به مناسبت روز بسیج کارمندی و هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خوزستان با حضور معاونین این سازمان با استاندار خوزستان دیدار نمودند.در این دیدار که مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ برگزار شد، سرهنگ حسین زاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1400
91 بازدید
کد مطلب : 114502

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خوز ۲۴، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خوزستان با حضور معاونین این سازمان با استاندار خوزستان دیدار نمودند.
در این دیدار که مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ برگزار شد، سرهنگ حسین زاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان ، هفته دولت و روز بسیج کارمندی را خدمت استاندار محترم به نمایندگی از مدیران و روسای دولتی از صدر تا ذیل ، تبریک گفتند.
حسین زاده افزود : سازمان بسیج ادارات و کارمندان با حضور جهادی و انقلابی رده های تابعه در سراسر ادارات استان در بحث مبارزه با فساد اداری ، امداد رسانی به مردم در قالب میزهای خدمت جهادی ، کمک رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در بحث کرونا با توزیع هزاران بسته معیشتی و…. در سراسر استان با تمام قدرت ورود کرده و این را وظیفه خود می داند تا رفع مشکلات جاری ، در کنار مردم خویش بایستد.
ایشان در ادامه گفت : از همه مدیران و روسای جهادی این استان در سطوح کل و جز تشکر میکنیم که مارا در مسیر خدمت رسانی به مردم فهیم خوزستان یاری دادند و روز کارمند و هفته دولت را به همه دولتمردان انقلابی ، تبریک عرض می نمائیم.
در ادامه ، استاندار خوزستان ضمن عرض خوش آمد به سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و تشکر از این دیدار ، به مواردی از حیث خاطره و برکات بسیج ایراد نمودند.
ایشان بسیج را پشتیبان مستحکم نظام ، انقلاب و مملکتمان ایران اسلامی دانسته و اقدامات بسیج در زمینه خدمت رسانی به مردم خوزستان را بسیار موثر قلمداد نمودند.
استاندار خوزستان ضمن بیان اینکه بروکراسی اداری در ادارات ما موجبات نارضایتی مردم شده است ، افزودند : در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مردم شریف خوزستان می بایست از ظرفیت های عظیم بسیج بهره برد و موضوع امربه معروف و نهی از منکر را مدنظر قرار داد.
در پایان سلیمانی استاندار خوزستان ، روز بسیج کارمندی را گرامیداشت و از خدمات آحاد بسیجیان سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان قدردانی نمودند.

مدیریت فرهنگی و فضای مجازی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *