اخبار داغ

تسهیل و شناسایی مشکلات خوزستان در کارگروه رفع موانع قضایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری عطر کارون، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت : کارگروه استانی رفع موانع قضایی و تبیین راهکار‌های حقوقی در راستای تسهیل و شناسایی مشکلات و معضلات این استان تشکیل می شود. امیدواریم با حضور مدیران ارشد خوزستان و تشکیل کمیته‌های تخصصی، مشکلات این استان شناسایی […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1400
68 بازدید
کد مطلب : 114954

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری عطر کارون، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت : کارگروه استانی رفع موانع قضایی و تبیین راهکار‌های حقوقی در راستای تسهیل و شناسایی مشکلات و معضلات این استان تشکیل می شود.

امیدواریم با حضور مدیران ارشد خوزستان و تشکیل کمیته‌های تخصصی، مشکلات این استان شناسایی و راهکار‌های قضایی و غیر قضایی لازم برای رفع مشکلات و موانع توسعه استان خوزستان اندیشیده و اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

حجت الاسلام مرادی گفت: دستگاه قضایی اگرچه وظیفه ذاتی برای اقدامات اجرایی ندارد، اما از هیچ گونه کمک و مساعدتی در جهت توسعه استان و کمک به رفع موانع و شکوفایی اقتصادی استان دریغ نمی‌کند.

رئیس شورای قضایی استان خوزستان تصریح کرد: نخستین نشست این کارگروه با حضور مسئولان ارشد استان خوزستان به زودی تشکیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *