اخبار داغ

بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ،مقصد نهایی ستاره پرتغال بالاخره مشخص شد و رونالدو پس از سال‌ها به اولدترافورد و جمع شیاطین سرخ باز می‌گردد. پس از دو روز پر از حاشیه و خبر، کار جابه‌جایی بین یوونتوس و یونایتد به پایان رسیده و بالاخره کریستیانو موفق شد از تیم ایتالیایی جدا شود تا پس […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1400
120 بازدید
کد مطلب : 115039

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ،مقصد نهایی ستاره پرتغال بالاخره مشخص شد و رونالدو پس از سال‌ها به اولدترافورد و جمع شیاطین سرخ باز می‌گردد.

پس از دو روز پر از حاشیه و خبر، کار جابه‌جایی بین یوونتوس و یونایتد به پایان رسیده و بالاخره کریستیانو موفق شد از تیم ایتالیایی جدا شود تا پس از سال‌ها به خانه و تیمی که در آن روزهای افسانه‌ای اش را آغاز کرد، برگردد.

روز گذشته بود که رونالدو تا حد بسیار زیادی به باشگاه منچسترسیتی نزدیک شد. در ادامه اما تیم آبی پوش شهر منچستر بر سر توافق با یوونتوس دچار مشکل شد چرا که باشگاه تورین خواستار سی میلیون یورو به عنوان برچسب قیمتی رونالدو بود اما سیتیزن ها قصد پرداخت مالی نداشتند.

ساعاتی قبل مشخص شد که خورخه مندس، مدیربرنامه فوق ستاره پرتغالی یعنی رونالدو در حال مذاکره با باشگاه منچستریونایتد نیز بوده است و صحبت‌های سولسشر در خصوص احتمال پیوستن رونالدو به جمع شیاطین سرخ به یکباره همه چیز را تغییر داد.

باشگاه منچستریونایتد در لحظات حساس مذاکره یوونتوس و منچستر سیتی خود را وارد ماجرا کرده و با ارائه پیشنهادی مناسب، توانست رضایت بیانکونری را به دست بیاورد. بدون شک حواشی فراوان در فضای مجازی از سوی هواداران منچستر یونایتد و همچنین علاقه شخصی رونالدو به این تیم کمک شایانی به جوش خوردن این معامله کرد.

دستمزد رونالدو در منچستریونایتد نزدیک به ۲۵ میلیون پوند خواهد بود که رقم بسیار مناسبی نیز برای رونالدو محسوب می‌شود.

یوونتوس به طور رسمی پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی منچستریونایتد برای جذب کریستیانو رونالدو را دریافت کرده است و در ساعات و یا روزهای آتی همه کارهای اداری مربوطه نیز انجام خواهد شد تا شاهد یکی از هیجان‌انگیز ترین هایجک های تاریخ فوتبال باشیم.

باشگاه منچستر سیتی که پس از موفقیت نشدن در جذب کین بر روی رونالدو متمرکز شده بود، سریعاً پس از ورود یونایتدی‌ها به داستان انتقال از این معامله خارج شد. بدون شک هواداران فوتبال برای بازگشت رونالدو به اولدترافورد اشتیاق فراوانی خواهند داشت چرا که این فوق ستاره، سال‌ها پیش مسیر پرهیجان و پرافتخار فوتبالی خود را در همین ورزشگاه و با همین تیم آغاز کرده بود و او حالا می‌تواند در سال‌های پایانی فوتبال خود نیز در لباس شیاطین سرخ بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *