اخبار داغ

پیام تبریک شهردار منطقه یک اهواز به مناسبت روز کارمند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه، طی پیامی فرارسیدن چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند را تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است : هوالعلیم بدون تردید خدمت به مردم در هر جایگاه و هر شغلی از بزرگ ترین توفیقاتی است […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1400
72 بازدید
کد مطلب : 123603

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه، طی پیامی فرارسیدن چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند را تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است :

هوالعلیم

بدون تردید خدمت به مردم در هر جایگاه و هر شغلی از بزرگ ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش، تحکیم سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت. به واقع هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان “روز کارمند” نامگذاری شده ، فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص های توسعه ای کشور در بخش های مختلف فعالیت دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور و دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد کشور، به ویژه مجموعه خادمان مردم در مدیریت شهری شهرداری اهواز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *