اخبار داغ

حمله تروریستی در فرودگاه کابل

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رویترز به نقل از نخست وزیر بلژیک در گزارشی اعلام کرد که منابعی آمریکایی از احتمال یک حمله تروریستی قریب الوقوع در حوالی فرودگاه کابل به ما اطلاع داده اند. الکساندر دی کرو گفته است که بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر توسط بلژیک از کابل خارج شده […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1400
132 بازدید
کد مطلب : 113904

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رویترز به نقل از نخست وزیر بلژیک در گزارشی اعلام کرد که منابعی آمریکایی از احتمال یک حمله تروریستی قریب الوقوع در حوالی فرودگاه کابل به ما اطلاع داده اند.

الکساندر دی کرو گفته است که بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر توسط بلژیک از کابل خارج شده اند.

جپ کوفود وزیر خارجه دانمارک هم اعلام کرده که انجام پرواز به سمت کابل یا از مبدا این شهر دیگر امن نیست.

سی ان ان در گزارشی نوشت:

استرالیا هم با صدور بیانیه ای خطاب به شهروندان خود نسبت به یک حمله تروریستی قریب الوقوعبه فرودگاه حامد کرزی پایتخت افغانستان هشدار داده است.

وضعیت در افغانستان همچنان بسیار خطرناک است، از احتمال خشونت و تهدیدهای امنیتی با جمعیت زیاد آگاه باشید. تهدید مداوم و شدید حملات تروریستی وجود دارد، به کابل سفر نکنید.

ازنزدیک شدن به محدوده فرودگاه کابل اجتناب کنید و اگر درمنطقه فرودگاه هستید، به مکانی امن بروید ومنتظر توصیه های بیشتر باشید.

آمریکا ، فرانسه و انگلیس هم به شهروندان خود هشدارداده اند که به دلیل وخامت وضعیت امنیتی ، با فوریت افغانستان را ترک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *