اخبار داغ

دولتی موفق است که خدمتگزار خوبی برای ملت باشد

پیام تبریک سردار « عبدالرضا مراد حاجتی» به مناسبت هفته دولت؛ دولتی موفق است که خدمتگزار خوبی برای ملت باشد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد. به گزارشپایگاه خبری تجهیزنیوز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1400
86 بازدید
کد مطلب : 111610

پیام تبریک سردار « عبدالرضا مراد حاجتی» به مناسبت هفته دولت؛

دولتی موفق است که خدمتگزار خوبی برای ملت باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارشپایگاه خبری تجهیزنیوز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

آغاز هفته دولت، یادآور دولتمردان بزرگ نظام اسلامی، شهیدان «رجایی و باهنر» است. شهدایی که قبل از اینکه مسئول باشند، خادم ملت و سرباز ولایت و نظام مقدس بودند.

شهدایی که نماد صداقت و پاکدامنی بوده و الگویی ماندگار برای همیشه تاریخ هستند. الگویی برای دولتمردانی که تازه پا به این عرصه می گذارند و رخت خدمت به تن می کنند.

تقارن آغاز به کار دولت سیزدهم با هفته دولت، فرصت مناسبی است تا دولتمردان مورد اعتماد رئیس جمهور که از قضا مدعی خدمت صادقانه و جهادی به مردم هستند، با تمام وجود از شخصیت های شهدای بارزی همچون رجایی و باهنر و دیگر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس الهام بگیرند و برای خدمت بی منت به مردم کمک همت ببندند.

دولت ها و مسئولین در طول تاریخ جا به جا شده و تغییر کرده اند اما تنها چیزی که از آن ها به جا می ماند و مورد داوری قرار می گیرد، عملکرد آن ها در قبال میهن، آب و خاک، مردم و آرمان های نظام و کشورشان است لذا امیدوارم که دولت انقلابی جدید از خدمت صادقانه به حوزه دفاع مقدس غفلت نکند.

بی شک دولتی موفق است که خدمتگزار ملت باشد و دولتمردانی در ذهن مردم باقی می مانند که از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات جامعه و اهداف بلند و متعالی کشورشان دریغ نکنند و تا پای جان خود را فدای قسم نامه هایی کنند که در روز اول مسئولیت شان آن را قرائت کرده اند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته به همه دولتمردان صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای دولت از دولتمردان و مسئولین تازه نفسی که در حال برداشتن قدم های اولیه جهت خدمت به مردم هستند، استدعا دارم که حرمت مردم قدرشناس ایران اسلامی به پیکر بی جان شهید حاج «قاسم سلیمانی» را همیشه مد نظر داشته باشند و بدانند که شوکت و عزت آدم ها و جایگاه ها بستگی به اخلاص، اعتقاد و صداقت آن ها در عملکردشان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *