اخبار داغ

اجبار یا اختیاردربومی گرایی فوتبال استان خوزستان یاداشت دکتر محمد سجادیان

دکتر محمد سجادیان (کارشناس و مربی فوتبال ) اجبار یا اختیار به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از پی نوشت :درست از لحظه ای که سوت پایان بازی های لیگ به صدا در می آید دست و دل همه ی علاقمندان به ورزش فوتبال در خوزستان تا شروع لیگ بعدی می لرزد از […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1400
131 بازدید
کد مطلب : 111866

دکتر محمد سجادیان (کارشناس و مربی فوتبال )

اجبار یا اختیار
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از پی نوشت :درست از لحظه ای که سوت پایان بازی های لیگ به صدا در می آید دست و دل همه ی علاقمندان به ورزش فوتبال در خوزستان تا شروع لیگ بعدی می لرزد از نونهالان تا بزرگسالان از لیگ برتر تا مناطق.
تا زمانی که پول باشد هم استانی بودن و تعهد و تعصب شعار است از وقتی که پولی در کار نباشد تعارف ها شروع می شود … «بفرمایید این گوی و این میدان» گوی شکسته و میدان های کوچکتر تحویل بگیرید و ترسان ترسان بومی گرایی کنید!!
اگر از روز اول اواویت با تعهد و تخصص و تعصب باشد با اختیارتان مدیرو مربی و استعداد بومی می آورید، پرورش داده و به جامعه عرضه می کنید ولی الان با اجبار و روی فقدان ها داریم بومی گرایی می کنیم. بومی گرایی یک فرایند پیچیده و زمان بر هست خواهش می کنم حالا که بودجه ها کم شده دل ها و صبرمان را بزرگ تر کنیم که بازهم در این فوتبال بی شک ستارهای بازی، مربیان و مدیرانش مثل روز اولش خوزستانی خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *