اخبار داغ

فیلمبرداری مخفیانه از ۹۰۰ زن در انگلیس

یک مرکز ماساژ درمانی در انگلیس به طور مخفیانه بیش از ۲۰۰۰ فیلم از زنانی که برای انجام ماساژ به این مرکز مراجعه می کردند ضبط کرده بود. یکی از مراجعین، خانم بارداری بوده که به ساعتی که کنار لپ تاپ قرار داشته و دکمه قرمز علامت ضبط فیلمش روشن بوده مشکوک شده و به […]

اشتراک گذاری
01 شهریور 1400
151 بازدید
کد مطلب : 110427

یک مرکز ماساژ درمانی در انگلیس به طور مخفیانه بیش از ۲۰۰۰ فیلم از زنانی که برای انجام ماساژ به این مرکز مراجعه می کردند ضبط کرده بود.

یکی از مراجعین، خانم بارداری بوده که به ساعتی که کنار لپ تاپ قرار داشته و دکمه قرمز علامت ضبط فیلمش روشن بوده مشکوک شده و به محض اینکه از مرکز خارج می شود در صفحه فروشگاه اینترنتی آمازون سرچ می کند و این ساعت را در دسته دوربین فیلمبرداری می یابد.

اخیرا قانونی در انگلیس تصویب شده که عکسبرداری یا فیلمبرداری مخفیانه از زیر دامن را جرم اعلام کرده اما معلوم نیست شامل این مورد می شود و قربانیان می توانند شکایت خود را به وسیله ی این قانون به نتبجه برسانند یا نه.

مردی که ماساژدرمانی انجام می‌داده از قربانیان می خواسته لباس خود را دربیاورند و حوله ای که مخصوص مراجعین بود به دور خود بگیرند و هر وقت آماده شدند، اورا صدا کنند و در همین حین از آنها فیلم می گرفته!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *