اخبار داغ

هدف اعلام اعزام کشتی حامل سوخت ایرانی به لبنان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،‌ مصطفی برزکار در رابطه با اعلام اعزام کشتی حامل سوخت ایرانی به لبنان توسط سید حسن نصرالله: سید حسن نصرالله در جمع عزادارن حسینی اعلام کرد تا ساعاتی دیگر کشتی حامل سوخت از ایران به سمت لبنان حرکت می کند؛ و همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد تعرض به […]

اشتراک گذاری
31 مرداد 1400
130 بازدید
کد مطلب : 109622

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،‌ مصطفی برزکار در رابطه با اعلام اعزام کشتی حامل سوخت ایرانی به لبنان توسط سید حسن نصرالله:

سید حسن نصرالله در جمع عزادارن حسینی اعلام کرد تا ساعاتی دیگر کشتی حامل سوخت از ایران به سمت لبنان حرکت می کند؛ و همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد تعرض به این کشتی را تحمل نخواهد کرد . این اقدام با چند هدف صورت گرفته است:

این هشدار سطح امنیت کشتی را بالا خواهد برد؛ و از آنجایی که صهیونیست ها می دانند که هر زمان سید حسن نصرالله وعده داده است به آن عمل نموده ، و از سوی دیگر توازن تهدید را حزب الله ایجاد نموده است. هزینه های حمله به کشتی برای صهیونیست ها بالا می رود.

طی هفته های اخیر و بعد از هدف قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی، این رژیم عملیات روانی شدیدی را با حمایت آمریکا و غرب در پیش گرفته است برای تحت فشار قرار دادن محور مقاومت و بخصوص جمهوری اسلامی ایران . و به زعم خویش به دنبال ایجاد ائتلاف بین المللی علیه ایران بودند با این شعار که ایران به کشتی ها حمله تروریستی می کند.

اما حالا سید عملیات روانی را به رژیم صهیونیستی برگرداند؛ یعنی رژیم اشغالگر بر سر یک دو راهی هر دو طرف باخت قرار گرفته؛ اگر به کشتی حمله نماید در واقع دروغ گویی خود را در عملیات روانی اثبات می کند و فرصت خوبی را به محور مقاومت هم در میدان و هم در عملیات روانی می دهد ؛ و اگر حمله نکند ورود کشتی برگ پیروزی دیگری برای محور مقاومت است.

آمریکایی ها به شدت به دنبال این خط تبلیغی در لبنان است که ایران به دنبال بهره کشی از لبنان و حزب الله در مواجهه های منطقه ای خود است و منافع ملت لبنان برایش مهم نیست! اما اعلام حرکت کشتی حامل سوخت ، آن هم در شرایط بحرانی سوخت در لبنان ، این خط ضد تبلیغی را علیه ایران ، در مسیر تغییر قرار می دهد؛

حالا حمله احتمالی به آن این واقعیت را بیش از پیش نمایان می کند که دشمن اصلی ملت لبنان غرب و بخصوص آمریکاست که با حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی آن علیه ملت های منطقه شریک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *