اخبار داغ

پیام تسلیت دبیر علمی جشنواره سید محمدرضا حسینی علی اباد به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دبیر علمی جشنواره سراسری ادبی و هنری سید الشهدا با صدور پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت و تعزیت گفت. به گزارش از پایگاه خبری تجهیزنیوز، با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، سید محمدرضا حسینی […]

اشتراک گذاری
28 مرداد 1400
140 بازدید
کد مطلب : 106802

دبیر علمی جشنواره سراسری ادبی و هنری سید الشهدا با صدور پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش از پایگاه خبری تجهیزنیوز، با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، سید محمدرضا حسینی علی آباد در پیامی این ایام را تعزیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

درس عاشورا درس زندگیست                               درس خوبی وفلاحت، بندگیست

اگر چه اندک است طول وقوعش                           هزاران درس داد آن با طلوعش

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به محضر مبارک ولی عصر (عج) و تمامی شیعیان تسلیت عرض نموده و توفیق عاقبت به خیری همگان از جمله همکاران ارجمند جشنواره در این ایام مسئلت می نمایم.

جشنواره سراسری ادبی و هنری سید الشهدا با میزبانی پایگاه خبری تجهیز نیوز و با همکاری مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد برگزار می شود.

شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است. شرکت کنندگان آثار خود را در بخش هایی همچون طراحی پوستر، عکاسی، نقاشی، داستان کوتاه و شعر با موضوع محرم می توانند از طرایق ذیل به جشنوراه ارسال نمایند:

۱- ارسال اثر به ایمیل taherzadeh.res@gmail.com

۲- ارسال اثر به واتساپ ۰۹۳۶۱۵۷۸۲۱۰

     www.tajhiznews.ir/جشنواره-سراسری-ادبی-و-هنری-سیدالشهداء                                                               3- ارسال آثار به سایت روبرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *