اخبار داغ

بیمه پاسارگاد، به بهترین شکل از شما محافظت می کند

اگر دوست دارید طعم واقعی امنیت را بچشید، همین حالا با ما تماس بگیرید بیمه پاسارگاد ۳ نوع بیمه آتش سوزی را ارائه می دهد: بیمه آتش سوزی منازل مسکونی قرارداد بیمه آتش سوزی، توافقی است بین بیمه گذار از یکسو و بیمه گر از سوی دیگر که بر اساس آن بیمه گر متعهد می‌گردد […]

اشتراک گذاری
24 مرداد 1400
63 بازدید
کد مطلب : 103163

اگر دوست دارید طعم واقعی امنیت را بچشید، همین حالا با ما تماس بگیرید

بیمه پاسارگاد ۳ نوع بیمه آتش سوزی را ارائه می دهد:

بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

قرارداد بیمه آتش سوزی، توافقی است بین بیمه گذار از یکسو و بیمه گر از سوی دیگر که بر اساس آن بیمه گر متعهد می‌گردد در قبال دریافت حق بیمه، خسارت وارد به مورد بیمه ( اموال بیمه شده ) را در صورت وقوع خطرات بیمه شده ، که منجر به وارد آمدن خسارت به مورد بیمه شود ، در حدود تعهدات خود ( سرمایه مورد بیمه ) و برای دوره زمانی معین جبران نماید . در این حالت خسارت وارده قابل پرداخت به بیمه گذار و یا ذینفع مندرج در بیمه نامه می‌باشد .
در بیمه آتش سوزی، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل خطر آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه می‌شود. همچنین خسارت های وارده ناشی از آتش سوزی و همچنین هزینه‌های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران می‌باشد. البته لازم به ذکر است که غیر از خطر آتش‌سوزی، خطرات دیگری نظیر زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات برف و باران، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، شکست شیشه و سرقت از منزل نیز در بیمه آتش سوزی و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است که در بخش پوشش‌های اضافی به تفصیل شرح داده خواهند شد.

بر اساس تفاوت در تعریف بعضی ازبخش های مورد نیاز در قرارداد بیمه آتش‌سوزی، می‌توان این نوع بیمه را به ۳ شاخه زیر تفکیک نمود:

> آتش سوزی اماکن مسکونی

آتش سوزی اماکن اداری – تجاری (غیر صنعتی)

> آتش سوزی اماکن صنعتی

بیمه آتش سوزی خسارت‌های ناشی از آتش سوزی، انفجار، صاعقه و خطرات اضافی (سیل،زلزله و …) به اموال منقول و غیر منقول اعم از ساختمان مسکونی، اداری،تجاری، انبارهای عمومی و اختصاصی و موجودی مواد اولیه و محصول و همچنین ساختمان، ماشین آلات و کالای در جریان ساخت کارگاه‌ها، مراکز صنعتی و غیرصنعتی را تحت پوشش قرار می‌دهد .

بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی

در این نوع بیمه نامه، ساختمان  واحد مسکونی، تاسیسات و اثاثیه داخل آن، علاوه بر خطرهای آتش سوزی، انفجار و صاعقه می تواند در برابر کلیه خطرهای اضافی ( سیل ، زلزله ، طوفان، ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب، سقوط هواپیما، رانش زمین و . . . ) نیز تحت پوشش قرار گیرد.

بیمه آتش سوزی واحدهای غیر صنعتی و انبارها

این بیمه نامه ساختمان، تاسیسات وموجودی مربوط به کلیه واحدهای تجاری، اداری، خدماتی عمومی، فرهنگی، صنفی و درمانی را در مقابل خطرات اصلی و اضافی تحت پوشش قرار می‌دهد.

آدرس: اهواز_ سپیدار_ روبه روی بیمارستان امیرالمومنین_ بین مهرگان ۳ و ۴_ جنب فروشگاه آپادانا_ نمایندگی حاجی زاده

تلفن تماس: ۰۹۳۸۳۷۲۵۹۷۴ و ۰۹۱۶۷۶۸۹۵۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *