اخبار داغ

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در آیین معارفه مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان: بر استفاده از نیروها و بازیکنان بومی تاکید داریم،استعدادیابی کنیدبومی گرایی الویت اصلی باشد

پایگاه خبری تجهیز نیوز – مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم تکریم سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان و معارفه حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: فولاد خوزستان در حوزه تولید فولاد رتبه دوم کشور  پس از فولاد مبارکه اصفهان را دارد.وی افزود:  در یک جامعه آماری ۱۳ هزار پرسنل داخل شرکت و ۵ هزار نفر بازنشسته […]

اشتراک گذاری
23 مرداد 1400
63 بازدید
کد مطلب : 101259

پایگاه خبری تجهیز نیوز – مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم تکریم سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان و معارفه حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: فولاد خوزستان در حوزه تولید فولاد رتبه دوم کشور  پس از فولاد مبارکه اصفهان را دارد.
وی افزود:  در یک جامعه آماری ۱۳ هزار پرسنل داخل شرکت و ۵ هزار نفر بازنشسته هستند و به طور کلی یک جامعه ۱۰۰ هزار نفری است در واقع فولاد خوزستان یک شهر ۱۰۰ هزار نفری است که در خوزستان و یکی از استراتژیک‌ترین مناطق کشور،  استراتژیک‌ترین کالا را تولید می‌کند.

–    باشگاه یکی از دلخوشی های مردم خوزستان
ابراهیمی با بیان اینکه فولاد خوزستان نقش کلیدی را در صنعت کشور بازی می کند، ادامه داد: فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، ساخت باشگاه در سنوات قبل را در کارنامه عملکردی خود دارد. باشگاه خوزستان یکی از دلخوشی های مردم استان در شرایط بد اقتصادی است و قهرمانی باشگاه فولاد خوزستان نتیجه کار جهادی می باشد.

وی با بیان اینکه ما مالکیت مادی باشگاه را داریم اما مالکیت معنوی باشگاه فولاد خوزستان از آن مردم استان است،  عنوان کرد: استفاده از نیروهای بومی در فوتبال اهمیت دارد. باشگاه ها در دنیا به عنوان بنگاه اقتصادی شناخته می شوند و عمدتا محل درآمدزایی برای سرمایه‌گذاران هستند اما در کشور ما شرکت های صنعتی باشگاه ها رو حمایت می کنند. من از مدیریت جدید باشگاه می خواهم که با به خدمت گرفتن متخصصین استعداد یابی ، جوانان و بازیکن های نخبه را از محلات و شهرهای استان کشف کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد به عنوان بنگاه اقتصادی که نتوانسته وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد اما انتظار ما از باشگاه به عنوان بنگاه اجتماعی این است که شرکت فولاد در ۱۰۰ متری باشگاه قرار دارد و باشگاه می تواند نقش بسزایی در بحث مسئولیت های اجتماعی در حوزه ذی نفعان اعم از پرسنل،  خانواده پرسنل، بازنشستگان و حتی روستاهای اطراف داشته باشد.

نگاه فرهنگی به موضوع باشگاه
وی با بیان اینکه کنترل هزینه ها و درآمدزایی،  مسئولیت اجتماعی و بار فرهنگی نام باشگاه از دیگر انتظارات ما هست، گفت: قرار است که در هیئت مدیره تغییراتی صورت بگیرد و از نیروهای متخصص و بومی استفاده شود و بدین شکل هیئت مدیره را ارتقا دهیم و از ۳  به ۵ عضو مبدل شد و در این تغییرات آقایان رضایی،  مقدسی و گرشاسبی به مجموعه باشگاه فولاد اضافه شدند.  گرشاسبی یک نیروی بومی و با تجربه و نیروی توانمند است.

ابراهیمی تاکید کرد:  اکنون سطح انتظارات از باشگاه فولاد بالا رفته و در صورت مسابقات سوپر جام باد به دنبال قهرمانی باشید و در سال آینده باید بین ۳ تیم برتر حضور پیدا کند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از آقای آذری و هیئت مدیره گذشته  ، آقای گرشاسبی را به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معرفی کردند.
لازم بذکر است سعید آذری بدلیل مشکلات شخصی نتوانست در مراسم شرکت کند و مقرر شد مراسم تقدیر از زحمات این مدیر در روزهای آینده انجام پذیرد.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس و از مدیران برجسته ورزشی استان خوزستان می باشد که با دارا بودن سالها تجربه مدیریتی و موفقیت های ملی سکان دار مدیریت باشگاه شده است.

همچنین حبیب الله رضایی مدیر عامل اسبق  باشگاه و میر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری فولاد جنوب ایران به عنوان عضو هیات مدیره جدید انتخاب شدFacebookTwitterEmailاشتراک گذاری

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *