اخبار داغ

فضا سازی و سیاه پوش شدن پایگاه خبری تجهیز نیوز به مناسبت ماه محرم

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یارانش , پایگاه خبری تجهیز نیوز با نصب تبلیغات محیطی و فضاسازی به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سید الشهدا (ع) سیاه پوش شد. به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری تجهیز نیوز، با هدف گرامیداشت ماه محرم، برجسته سازی […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1400
34 بازدید
کد مطلب : 97900

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یارانش , پایگاه خبری تجهیز نیوز با نصب تبلیغات محیطی و فضاسازی به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سید الشهدا (ع) سیاه پوش شد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری تجهیز نیوز، با هدف گرامیداشت ماه محرم، برجسته سازی عناصر و انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان وب سایت پایگاه خبری تجهیز نیوز با بیرق مشکی، سیاه پوش شد.
سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز ضمن عرض تسلیت به شهروندان و همکاران به مناسبت ایام محرم، بیان کرد: این تمهیدات ویژه برای فضاسازی این پایگاه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم امسال نیز همانند سالهای گذشته صورت گرفت.
 طاهرزاده موسویان افزود: نصب بنر های تبلیغاتی و درج مقالات پیرامون محرم و نصب بنر با مضمون آیات و روایات و سخنان ائمه و بزرگان دین پیرامون فلسفه قیام امام حسین (ع) و تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اقداماتی است که توسط این پایگاه خبری در ایام محرم صورت خواهد گرفت . همچنین برگزاری جشنواره عکس کودکان محرم از دیگر برنامه های این پایگاه در این ایام خواهد بود .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *