اخبار داغ

سعید معروف به ایران برمی گردد؟؟!!

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، قرار است تیم ملی والیبال بار دیگر اردوی خود را استارت بزند؛ اما تفاوت بزرگ این بار حضور یک مربی ایرانی در راس کادر فنی است. بهروز عطایی که چند سالی است سرمربیگری تیم والیبال جوانان را برعهده دارد، از سوی فدراسیون هدایت تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1400
124 بازدید
کد مطلب : 97760

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، قرار است تیم ملی والیبال بار دیگر اردوی خود را استارت بزند؛ اما تفاوت بزرگ این بار حضور یک مربی ایرانی در راس کادر فنی است. بهروز عطایی که چند سالی است سرمربیگری تیم والیبال جوانان را برعهده دارد، از سوی فدراسیون هدایت تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن را هم برعهده گرفته است. 
عطایی که پیش از این در دوران سرمربیگری حسین معدنی به عنوان مربی در کنار تیم ملی بزرگسالان بوده و سال هاست در رده باشگاهی هم کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته، با اعلام یک لیست پر رمز و راز قرار است همزمان هدایت تیم والیبال جوانان و بزرگسالان را برعهده داشته باشد. غیبت برخی بازیکنان همچون معروف، موسوی، غفور و البته حضور عبادی پور و چند بازیکن المپیکی دیگر ابهام هایی را به وجود آورده است. 

بخشی از صحبت های بروز عطایی:
معروف، موسوی و غفور نیاز به استراحت داشتند
ابتدا باید درباره لیستی که اعلام شد، توضیحاتی را بدهم. ما در این لیست هم خواستیم از تعدادی از بازیکنانی که در المپیک حضور داشتند، استفاده کنیم و هم تعدادی از بازیکنان که امسال در لیگ ملت ها و اردوهای تیم ملی حضور داشتند و نتوانستند به المپیک بروند. البته تعدادی هم از بازیکنان تیم جوانان را به این تیم اضافه کردیم. ما با هماهنگی فدراسیون تصمیم گرفتیم از بازیکنان باتجربه ای مثل موسوی، غفور و معروف که سال هاست در تیم ملی حضور دارند و فشار زیادی هم تحمل کردند، استفاده نکنیم چون آن ها قطعا نیاز به یک دوره استراحت خواهند داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *