اخبار داغ

پیام رییس هیات مدیره در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور

پایگاه خبری تجهیز نیوز – پیام رییس هیات مدیره در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور متن این پیام به شرح زیر است بسم الله الرحمن الرحیم شهد شیرین پیروزی گوارای تان باد. دل میلیون‌ها خوزستانی را شاد کردید. همکاران تان در گروه فولاد خوزستان به داشتن دلاورانی که جانانه در […]

اشتراک گذاری
18 مرداد 1400
50 بازدید
کد مطلب : 97023

پایگاه خبری تجهیز نیوز – پیام رییس هیات مدیره در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور

متن این پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

شهد شیرین پیروزی گوارای تان باد. دل میلیون‌ها خوزستانی را شاد کردید. همکاران تان در گروه فولاد خوزستان به داشتن دلاورانی که جانانه در عرصه‌ی ورزش جانفشانی می‌کنند، می‌بالند. هرگز از مبارزه و سخت‌کوشی دست نکشیدید و برای دستیابی به این موفقیت بزرگ گام‌های‌ تان استوار و محکم بود.

فولاد مردان ثابت کردید‌، سخت‌کوشی و ممارست رمز پیروزی است. آنچه شیرینی پیروزی ارزشمندتان را دو‌چندان کرد، روحیه جوانمردی و منش پهلوانی‌تان بود. امید که کسب این قهرمانی، انگیزه‌ای دو چندان در روحیه فولادمردان عرصه صنعت ایجاد کند.

اینجانب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور را به مردم نجیب خوزستان، هواداران فهیم، مدیرعامل و تمامی اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، بازنشستگان گرامی و کارکنان تلاشگر مجموعه تبریک می‌گویم و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات قهرمانان ورزش خوزستان و تداوم موفقیت‌های غرورانگیز آنان را مسئلت دارم.

رضا طاهری
رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *