اخبار داغ

شرط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، برخی بازیکنان پرسپولیس که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده، برای تمدید خواسته‌اند ابتدا مطالبات فصل قبل‌شان تسویه شود. پرسپولیس درحالی به قهرمانی لیگ بیستم رسید که قرارداد شش بازیکن تیمش به پایان رسید حالا همه هواداران منتظر هستند به درخواست یحیی گل‌ محمدی قرارداد این بازیکنان تمدید […]

اشتراک گذاری
18 مرداد 1400
139 بازدید
کد مطلب : 96852

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، برخی بازیکنان پرسپولیس که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده، برای تمدید خواسته‌اند ابتدا مطالبات فصل قبل‌شان تسویه شود.

پرسپولیس درحالی به قهرمانی لیگ بیستم رسید که قرارداد شش بازیکن تیمش به پایان رسید حالا همه هواداران منتظر هستند به درخواست یحیی گل‌ محمدی قرارداد این بازیکنان تمدید شود.
البته یکی از این بازیکنان محمد حسین کنعانی‌ زادگان بود که پیش از پایان فصل با باشگاه قطری قرارداد بسته بود. در کنار او قرارداد احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌ نیا، مهدی شیری و وحید امیری هم قراردادشان به پایان رسیده و باشگاه تا به حال نتوانسته قرارداد آنها را تمدید کند.
از قرار معلوم این بازیکنان به باشگاه اعلام کرده‌اند که باشگاه ابتدا باید مطالبات فصل گذشته آنها را تسویه کند و بعد برای تمدید اقدام شود.

بازیکنان پرسپولیس ٢۵ درصد از اصل قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار هستند و در کنار آن آپشن‌هایی نظیر قهرمانی، صعود به لیگ قهرمانان آسیا و رضایت سرمربی هم به این طلب اضافه می‌شود که با احتساب این آپشن‌ها طلب بازیکنان حدود ۴٠ درصد برآورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *