اخبار داغ

تقدیر مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان از نیوشا دقیقی ماسوله

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران بسیجی استان خوزستان در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان از سرکار خانم نیوشا دقیقی ماسوله تقدیر نمودند. متن این لوح تقدیر به شرح زیر میباشد: خبرنگار محترم […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1400
164 بازدید
کد مطلب : 142349

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران بسیجی استان خوزستان در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان از سرکار خانم نیوشا دقیقی ماسوله تقدیر نمودند.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر میباشد:

خبرنگار محترم بسیجی سرکار خانم نیوشا دقیقی ماسوله
به همت والای شما در انعکاس خبر و اطلاعات و همچنین بیان مسائل و مطالبات مردمی و واقعیت های زندگی اجتماعی، ارزشمند و ستودنی است. از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و روشن به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اید و در راه دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شیون انسانی اهتمام ورزیده اید، قدردانی میگردد.

امید است با الگو قرار دادن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در زمینه خبرنگاری و خبررسانی در رسیدن به تشکیل جبهه ی رسانه ای انقلاب اسلامی و خبرنگار تراز انقلاب موفق باشید.

سرگرد پاسدار سجاد بهمئی
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *