اخبار داغ

شهردار اهواز: ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، با توجه به نیاز به برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری، روز گذشته شهردار اهواز در دفتر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان شد و به مشکلات آنان رسیدگی کرد. به گزارش سایت شهرداری اهواز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این زمینه گفت:  این دیدارها […]

اشتراک گذاری
13 مرداد 1400
62 بازدید
کد مطلب : 92704

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، با توجه به نیاز به برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری، روز گذشته شهردار اهواز در دفتر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان شد و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این زمینه گفت:  این دیدارها در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان به منظور خدمت‌ رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف مدیریت‌ شهری است.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به درستی نسبت به ادای آن اقدام کرد، افزود: دوران خدمت رسانی باید جهت رفع نیازهای مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بهره لازم را برد .

شهردار اهواز تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است .

گفتنی است در این دیدار پس از طرح مسائل و مشکلات شهری از سوی شهروندان، راهنمایی‌ها و پیگیری لازم توسط شهردار ارائه و موارد مورد نیاز جهت بررسی بیشتر به معاونین و واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *