اخبار داغ

پیشنهاد ۶۰ میلیارد تومانی برای احمد نوراللهی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احمد نوراللهی با حضور در برنامه فوتبال برتر و برابر محمدحسین میثاقیان در خصوص اتفاقاتی که در طول سالیان اخیر برایش شکل گرفته و البته موفقیت با این تیم در مسیر دستیابی به پنج عنوان قهرمانی به گفتگو پرداخت. هافبک پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به دستیابی سرخ‌ها […]

اشتراک گذاری
12 مرداد 1400
53 بازدید
کد مطلب : 90790

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احمد نوراللهی با حضور در برنامه فوتبال برتر و برابر محمدحسین میثاقیان در خصوص اتفاقاتی که در طول سالیان اخیر برایش شکل گرفته و البته موفقیت با این تیم در مسیر دستیابی به پنج عنوان قهرمانی به گفتگو پرداخت.

هافبک پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به دستیابی سرخ‌ها به پنجمین قهرمانی پیاپی گفت: شرایط خیلی سختی را داشتیم و قطعا از خود گذشتگی خیلی زیادی برای دستیابی به جام پنجم نیاز بود و باید قوی تر ظاهر می شدیم. خدا را شکر با شرایطی که کادرفنی شکل داد و بازیکنانی که باید تحسین کنیم آنها را، علیرغم مصدومیت‌هایی که داشتند بار دیگر به این موفقیت رسیدیم. خیلی ساده گفته می شود پرسپولیس ۵ جام به دست آورده اما اگر بخواهیم به این راه ریز شویم شرایط سختی برای تمامی بازیکنان گذشت. در شش سال اخیر تیم پرسپولیس فوق اعاده ظاهر شد و در لیگ پانزدهم به دلیل تفاضل گل قهرمان نشد. 

نوراللهی با اشاره به عملکرد تیمی و اتحاد این تیم برای دستیابی به موفقیت گفت: به نظرم کار گروهی در این مهم تاثیرگذار بود. باید از آقا سید اسم ببرم که خیلی زحمت کشید. کار فردی نه، در پرسپولیس کار گروهی به نتیجه رسیده است. به کسی اجازه ندادیم که از کار فردی اسم ببرد. کار گروهی سرلوحه کار ما بود. یک تیم یک دل و همدست بودیم که در بازی برای همدیگر جان می دهیم. اگر یک نفر لایی بخورد همه پشت او در می آییم. اتحاد بیشترین کمک را به تیم ما کرده است. در لیگ پانزدهم وقتی قهرمان نشدیم ولی یکصد هزار نفر ما را ایستاده تشویق کردند سهم زیادی در موفقیت ما داشت و این موفقیت‌ها نتیجه حمایت هواداران است.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.