اخبار داغ

فراز کمالوند جانشین فیروز کریمی در تراکتورشد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری  پی نوشت ، فراز کمالوند که در فصل اخیر لیگ برتر مقطعی به عنوان مدیرفنی در کنار فرهاد مجیدی در استقلال بود و پس از آن هم دوران کوتاه مدتی با سایپا داشت، امروز به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد. کمالوند که سابقه […]

اشتراک گذاری
10 مرداد 1400
59 بازدید
کد مطلب : 87883

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری  پی نوشت ، فراز کمالوند که در فصل اخیر لیگ برتر مقطعی به عنوان مدیرفنی در کنار فرهاد مجیدی در استقلال بود و پس از آن هم دوران کوتاه مدتی با سایپا داشت، امروز به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد.

کمالوند که سابقه سرمربیگری در تراکتور از سال ۸۷ تا ۹۰ را داشته و صعود به لیگ برتر را همراه با این تیم تجربه کرده بود، پس از ۱۰ سال دوباره هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده گرفت و جانشین فیروز کریمی شد.

تراکتور در شرایطی سرمربی خود را تغییر داد که فیروز کریمی توانسته بود پس از حضور در این تیم نتایج خوبی بگیرد و با حضور در رده چهارم جدول لیگ برتر شانس سهمیه آسیایی را به دست بیاورد، اما به هر حال باشگاه تبریزی مثل هر سال دست به تغییر کادر فنی زد و فراز کمالوند را به تبریز برگرداند.

سرخ‌پوشان تبریزی که در فصل اخیر با هدایت رسول خطیبی توانستند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند و به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا برسند و با فیروز کریمی هم قطع همکاری کردند، حالا با کمالوند به استقبال رقابت با النصر عربستان می‌روند که باید دید چه نتیجه‌ای در انتظارشان خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *