اخبار داغ

خوزستان پیشگام واکسیناسیون خبرنگاران

امروز ششم مرداد ماه سال ۱۴۰۰، با توجه به نزدیک بودن عید غدیر و همچنین روز خبرنگار، طرح واکسیناسیون خبرنگاران خوزستانی به عنوان همپایان مدافعان سلامت و یکی از گروه‌های در معرض خطر کرونا آغاز شد. واکسیناسیون از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر در سالن امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت […]

اشتراک گذاری
06 مرداد 1400
131 بازدید
کد مطلب : 85350

امروز ششم مرداد ماه سال ۱۴۰۰، با توجه به نزدیک بودن عید غدیر و همچنین روز خبرنگار، طرح واکسیناسیون خبرنگاران خوزستانی به عنوان همپایان مدافعان سلامت و یکی از گروه‌های در معرض خطر کرونا آغاز شد. واکسیناسیون از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر در سالن امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت اهواز آغاز شد. در مرحله نخست از واکسیناسیون خبرنگاران خوزستانی، خانه مطبوعات استان اسامی ۱۷۵ خبرنگار خوزستانی را اعلام کرد که آنها طبق لیست خانه مطبوعات واکسینه می‌شوند.

در محل واکسیناسیون (سالن امام رضا (ع)) دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز و جناب آقای افشار پرویزی بابادی مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان حضور داشتند و از نزدیک شاهد انجام واکسیناسیون بودند. دکتر فرهاد ابول نژادیان در خصوص خبرنگاران و نقش تعیین‌کننده آنها در اطلاع رسانی و کنترل بیماری صحبت کردند و تاکید داشتند که تزریق یک دوز از واکسن به منزله ی ایمنی بدن نیست و حتماً باید دو دوز واکسن تزریق شود و تا ۱۵ روز پس از تزریق دوز دوم ایمنی در بدن ایجاد نمی شود و پس از آن بدن به ایمنی می رسد. وی افزود در این مدت همچنان باید پروتکل های بهداشتی به صورت جدی ادامه یابد. ایشان خاطر نشان کردند که تزریق واکسن ۹۹% از مرگ و میر پیشگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *