اخبار داغ

قرارگاه آبرسانی سردار شهید قاسم سلیمانی مرحمی برای زخم کم آبی مردم هویزه

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز قرارگاه آبرسانی شهید قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان انجام شدقرارگاه آبرسانی سردار شهید قاسم سلیمانی مرحمی برای زخم کم آبی مردم هویزهبا توجه به مشکلاتی که در وضعیت آب شهرستان هویزه به ویژه در بخش مرکزی و بخش نیسان وجود داشت، جلسه قرارگاه آبرسانی شهید سلیمانی […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1400
108 بازدید
کد مطلب : 81054

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز قرارگاه آبرسانی شهید قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان انجام شد
قرارگاه آبرسانی سردار شهید قاسم سلیمانی مرحمی برای زخم کم آبی مردم هویزه
با توجه به مشکلاتی که در وضعیت آب شهرستان هویزه به ویژه در بخش مرکزی و بخش نیسان وجود داشت، جلسه قرارگاه آبرسانی شهید سلیمانی در شهرستان هویزه تشکیل شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ در راستای حل معضلات آب شهرستان هویزه جلسه قرارگاه شهید سلیمانی(آبرسانی به مناطق روستای و عشایری) با حضور فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) سردار شاهوار پور وسرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) درناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تشکیل شد.

سردار شاهوارپور در این نشست عنوان داشت: تداوم آبرسانی به روستاهای داری معضل آبی موضوع مهمی است که در این راستا ۵ تانکر آبرسانی را موظف کردیم برای آبرسانی به مردم هویزه اقدام کنند.
وی اضافه کرد: برای اجرای ۹ کیلو متر طرح آبرسانی جفیر یک و جفیر ۲ لوله کشیده شده با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان وارد منطقه خواهد شد تا مشکل مردم حل شود.
به بیان فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئول قرارگاه شهید سلیمانی اجرای ۵۰۰ متر اتصال لوله آب غدیر به تاسیسات آبرسانی بخش نیسان و مرکزی انجام خواهد شد و مجری همه‌ی این طرح ها بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی است.
سردار شاهوار پور با تاکید بر خشکسالی پیشرو عنوان داشت: با کمک جهادگران ان شالله می توانیم مشکلات مردم را کم کنیم تا از وضعیت پیش آمده هرچه سریعتر خارج شوند.

تخصیص ۱۰ هزار بطری آب معدنی، پیگیری رهاسازی آب از پشت سد کرخه طبق مصوبه شورای تامین استان، تخصیص بسته های کمک معیشتی به روستائیان متضرر، پیگیری خسارت دامداران متضرر و تخصیص علوفه یارانه ای از دیگر مصوبات این جلسه بود که توسط فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان مطرح شد.

در پایان سردار شاهوار پور ضمن تبریک دهه ولایت عنوان نمود: همچون گذشته خدمتگذاران مردم در سپاه پاسداران و بسیج تا رفع همه مشکلات در کنار آن‌ها خواهند ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *