اخبار داغ

برگزاری جلسه هم اندیشی سازمان بسیج رسانه و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، جلسه هم اندیشی میان مدیران سازمان بسیج رسانه و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد. به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، سرهنگ محمدرضا نعمتی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج)خوزستان با تشکر از سازمان بسیج […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1400
78 بازدید
کد مطلب : 81023

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، جلسه هم اندیشی میان مدیران سازمان بسیج رسانه و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد.

به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، سرهنگ محمدرضا نعمتی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج)خوزستان با تشکر از سازمان بسیج رسانه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برای برگزاری این نشست اظهار کرد: رسانه های استان در امر آگاهی رسانی به مردم نقش مهمی دارند که باید قدردان آن ها باشیم.

وی ادامه داد: رسانه های استان همواره در‌تمامی اتفاقات و حوادث ، دست از فعالیت خود نکشیدند که نمونه آن در سیل ،آب گرفتگی و مقابله با بیماری کرونا مشهود بود که باید قدردان سازمان بسیج رسانه استان که نقش مهمی در ایجاد ارتباط و تعامل سازنده میان سپاه و رسانه ها استان ایجاد می کند باشم.

سرهنگ نعمتی افزود: با توجه به نزدیکی روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی، نیاز است مراسمی در خور و شایسته جهادگران عرصه خبر در استان برگزاری کنیم و انشاالله و با کمک و حمایت های فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سازمان بسیج رسانه سپاه استان این امر محقق خواهد شد.

در این نشست سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه ضمن تقدیر از زحمات روابط عمومی سپاه در امر اطلاع رسانی بر ظرفیت عظیم بسیج رسانه در حوزه انتشار و انعکاس اخبار تاکید کرد. و ایشان اعلام نمود که اصحاب رسانه با تمام توان پای نظام و انقلاب هستند و در همه عرصه های انقلاب حضور فعال دارند.
بهمئی همچنین افزود باتوجه به ظرفیت های خوب رسانه توانستیم در ایام انتخابات اقدامات شایسته ای را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای انجام دهیم.

در ادامه بهمئی ضمن تاکید بر رسالت مهم خبر و خبرنگاری بر برگزاری هرچه باشکوه تر روز خبرنگار با هدف تقدیر از زحمات اصحاب رسانه استان تاکید و آمادگی سازمان خود را برای این کار اعلام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *