اخبار داغ

دو ایرانی در مقابل هم!

قصه تلخی است؛ کیمیا علیزاده در المپیک توکیو حضور دارد اما در تیم پناهجویان! مربی اش هم یک ایرانی ساکن لندن است. کیمیا علیزاده که سال۲۰۱۶ نخستین مدال المپیک را برای ورزش زنان ایران گرفت در بازی‌های توکیو با پرچم پناهندگان مقابل هم‌تیمی‌ قبلی‌اش ناهید کیانی مبارزه می‌کند. این اتفاق هر چقدر در عالم ورزش […]

اشتراک گذاری
02 مرداد 1400
109 بازدید
کد مطلب : 80136

قصه تلخی است؛ کیمیا علیزاده در المپیک توکیو حضور دارد اما در تیم پناهجویان! مربی اش هم یک ایرانی ساکن لندن است. کیمیا علیزاده که سال۲۰۱۶ نخستین مدال المپیک را برای ورزش زنان ایران گرفت در بازی‌های توکیو با پرچم پناهندگان مقابل هم‌تیمی‌ قبلی‌اش ناهید کیانی مبارزه می‌کند.

این اتفاق هر چقدر در عالم ورزش طبیعی باشد از نظر عاطفی و احساساتی قابل تامل است. ورزش هزار چهره مختلف دارد؛ هزاران اتفاق پیش بینی نشده در آن رخ می‌دهد و عالمی همچنان ناشناخته و جدید است اما رقابت دو ورزشکار ایرانی که می‌توانستند کنار هم باشند حالا به یک تقابل آشکار رسیده است.

لازم به ذکر است، زمان دقیق بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی ساعت ۵٫۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه سوم مرداد ماه است. زمان برگزاری این مسابقه در ژاپن ساعت ۱۰ صبح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *