اخبار داغ

حضور جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی

مسولین قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان با حضور در مناطق کم‌برخوردار بخش خنافره شهرستان شادگان با بزرگان این بخش دیدار کردند. به گزارش خبرنگار عطر کارون ، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت به همراه تنی چند از اعضاء این گروه در دیدار با برخی از بزرگان این بخش بیان داشت: شما عشایر […]

اشتراک گذاری
02 مرداد 1400
120 بازدید
کد مطلب : 79700

مسولین قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان با حضور در مناطق کم‌برخوردار بخش خنافره شهرستان شادگان با بزرگان این بخش دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار عطر کارون ، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت به همراه تنی چند از اعضاء این گروه در دیدار با برخی از بزرگان این بخش بیان داشت: شما عشایر غیور لایق همه چیز هستید و بقا ءاین نظام در تقویت شما مرزنشینان غیور است .که در راه این انقلاب و دفاع از نظام چندین شهید نثار آرمانهای انقلاب کرده اید.

وی در ا امه گفت: گروه جهادی شهید همت خوزستان در کنار شما ست و فعالیتهای مختلفی برای رفاه شما انجام خواهد داد. ما تشنه خدمت به شما هستیم .
وی همچنین ضمن تقدیر از بردباری ساکنان بخش در پی تنش آبی پیش آمده ادامه داد:انشالله مشکل بزودی با همت سپاه و گروه های جهادی که قرارگاه حضرت عباس س را تشکیل داده اند مرتفع خواهد شد .وی با بیان اینکه نشست هم‌اندیشی نیز برای بررسی معضلات و مشکلات این منطقه برگزار شده ، افزود: یکی از الطاف خداوند متعال وجود گروه های جهادی عزیزی است که امروز در ایران عزیز برای سربلندی و عزت کشور بی‌منت و بی‌مزد و اجر در مناطق محروم برای رفع محرومیت حضور پیدا می‌کنند. 
وی همچنین بیان داشت:امروز حضور سپاه و جوانان گروه های جهادی در این منطقه مصداق واقعی سخن رهبری ست که فرمودند ما باید به جوان‌مان اعتقاد داشته باشیم، هستند و برای رسیدن به یک کشور پیشرفته، توسعه یافته تلاش کنیم .حمید رضا اکبری با بیان اینکه بچه‌های جهادی در اینجا پیرامون مسائل و مشکلات حضور پیدا کرده اند، خاطرنشان کرد: بخشی از کارها هم ناظر به بحث عمرانی و مشکلات روستایی و آبرسانی است و امید است با مطالبه‌ای که از مسؤولان خواهند داشت و ما نیز کمک خواهیم کرد که بخشی از مشکلاتی که مردم این منطقه با آن مواجه هستند برطرف شود.

وی در پایان یاد آور شد: در دولت سیزدهم رئیس جمهور منتخب نگاهی ویژه به خوزستان خواهند داشت و ما نیز به عنوان بازوی جهادی دولت سیزدهم از تمام ظرفیتهای جهادی خود در عرصه محرومیت‌زدایی برای مردم شریف این منطقه دریغ نخواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *