اخبار داغ

دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند و قصد دارند خواسته و مطالبه به حق مردم خوزستان را به سمت اهداف خود منحرف کنند. سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان و جمعی از بزرگان طوایف و مسئولان […]

اشتراک گذاری
31 تیر 1400
50 بازدید
کد مطلب : 84777

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند و قصد دارند خواسته و مطالبه به حق مردم خوزستان را به سمت اهداف خود منحرف کنند.

سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان و جمعی از بزرگان طوایف و مسئولان شهرستان ایذه با بیان اینکه همه ما به ویژه بزرگترها در شکل گیری انقلاب اسلامی سهم داشتند و تا امروز هم در کنار این انقلاب مانده‌اند، گفت: به هر حال ما برای انقلاب خون‌های زیادی را دادیم و باید تا پای جان از این سرمایه دفاع کنیم. وی با اشاره به اینکه این زحمات و تلاش‌ها تا امروز توانسته نظام جمهوری اسلامی را نگه دارد، بیان کرد: خوبی این انقلاب یکی بودن مسئولان و مردم است اما در رژیم‌های دیگر همچنین چیزی وجود ندارد. سردار شاهوار پور افزود: همه اقوام از جمله بختیاری‌ها از اول تا آخر پای نظام خواهند ایستاد و ما با زور خود این نظام را نگه داشتیم. وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ایذه مختص شهرستان هستند، گفت: شهرهایی که پیشرفت کردند، کسانی را داشتند و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کردند؛ بنابراین سیاست جمهوری اسلامی به شکلی است که به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند. فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: همه ما نوکر مردم هستیم و کسی که حاضر است جان خود را فدا کند، حاضر نیست گرسنگی مردمش را ببیند. وی مطالبات مردم ایذه را کاملاً درست دانست و تصریح کرد: دشمنان ما بر طبل اغتشاشات می‌زنند و به دنبال این هستند که نام ایذه را در شبکه‌های معاند زبان زد کنند. وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا امنیت برقرار و مشکلات معیشت مردم حل شود، گفت: بزرگان طوایف با توصیه به مردم از تجمعات جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *