اخبار داغ

تکمیل ۱۶ کیلومتر پروژه لوله گذاری آب در گمبوعه با همکاری سپاه خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صبح امروز حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان از مخزن آب گمبوعه بازدید و روند لوله گذاری آب را با تماس‌های تلفنی با مسوولین کشوری پیگیری کردند. برای تکمیل ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری پنج میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که بناست آبفای […]

اشتراک گذاری
30 تیر 1400
72 بازدید
کد مطلب : 79089

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صبح امروز حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان از مخزن آب گمبوعه بازدید و روند لوله گذاری آب را با تماس‌های تلفنی با مسوولین کشوری پیگیری کردند.

برای تکمیل ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری پنج میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که بناست آبفای خوزستان با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر خوزستان آن را تکمیل کند.

هفته گذشته نیز با پیگیری فرمانده و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) امروز اجرای فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای بخش گمبوعه آغاز شد همچنین در روزهای اخیر با دستور فرمانده سپاه، به سپاه‌های استان تانکرهای آبرسان در حال انتقال آب به خوزستان هستند که اولین کاروان آن با ظرفیت حمل ۵۰۰ هزار لیتر آب به دشت آزادگان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *