اخبار داغ

۳۰ تانکر برای آب‌رسانی به مناطق کم آب خوزستان اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از اعزام شدن ۳۰ دستگاه تانکر برای آب‌رسانی به مناطق کم آب این استان خبر داد.ب سردار حسن شاهوارپور سه‌شنبه‌ شب در مرحله اول اعزام تانکرهای آب سپاه‌های استانی به مناطق کم آب خوزستان اظهار کرد: ارسال تانکرهای آب به منظور مردم کمک […]

اشتراک گذاری
30 تیر 1400
39 بازدید
کد مطلب : 79078

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از اعزام شدن ۳۰ دستگاه تانکر برای آب‌رسانی به مناطق کم آب این استان خبر داد.ب

سردار حسن شاهوارپور سه‌شنبه‌ شب در مرحله اول اعزام تانکرهای آب سپاه‌های استانی به مناطق کم آب خوزستان اظهار کرد: ارسال تانکرهای آب به منظور مردم کمک در راستای تأمین آب شرب و دام همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گروه اول تانکرها برای اعزام به مناطق کم آب به ویژه دشت آزادگان آماده هستند، افزود: تعداد ۳۰ دستگاه تانکر که می‌توانند بیش از ۵۰۰ هزار لیتر آب را حمل کنند بلافاصله به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، آب‌رسانی با تانکرها را راه‌کاری کوتاه‌مدت برای مشکل تنش آبی خوزستان اعلام کرد و گفت: تا زمانی که مردم به آب نیاز دارند، ادامه خواهد داشت تأمین آب مورد نیاز همچنان ادامه خواهد داشت.

شاهوارپور در خصوص دیگر اقدامات سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در زمینه رفع تنش آبی بیان کرد: در این راستا بعضی از نقاط فرسودگی لوله را که با کمک با آبفای استان، بازسازی، احداث و لوله‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، افزایش دبی آب را در رودخانه از اقدامات انجام شده برای رفع تنش آبی برشمرد و گفت: این امر توسط استاندار پیگیری شده و اکنون دبی آب در رودخانه افزایشی است.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.