اخبار داغ

تماس تلفنی رییس جمهور منتخب با استاندار خوزستان/تاکید استاندار بر انجام اقدامات با تمام توان در جهت رفع مشکلات

تماس تلفنی رییس جمهور منتخب با استاندار خوزستان/تاکید استاندار بر انجام اقدامات با تمام توان در جهت رفع مشکلات 🔰حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور منتخب روز شنبه طی تماسی با قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان به طور مفصل پیرامون وضعیت منابع آبی، تنش آبی و خشکسالی گفت و گو کرد. 🔹در این […]

اشتراک گذاری
26 تیر 1400
43 بازدید
کد مطلب : 74576

تماس تلفنی رییس جمهور منتخب با استاندار خوزستان/تاکید استاندار بر انجام اقدامات با تمام توان در جهت رفع مشکلات

🔰حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور منتخب روز شنبه طی تماسی با قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان به طور مفصل پیرامون وضعیت منابع آبی، تنش آبی و خشکسالی گفت و گو کرد.

🔹در این تماس تلفنی حجت الاسلام رییسی در گفت‌وگو با استاندار خوزستان مسایل مختلف ناشی از تنش آبی و خشکسالی اعم از وضعیت آب شرب، آب کشاورزی، دام‌ها، تالاب‌ها و … مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

🔸حجت الاسلام رییسی خطاب به استاندار خوزستان بر پیگیری مشکلات این استان در دولت بعدی تاکید و اعلام کرد: سلام بنده را به مردم خوزستان ابلاغ کنید، ما در جریان مشکلات آنها هستیم و انشالله به صورت جد پیگیر رفع این مشکلات خواهیم بود.

🔹استاندار خوزستان ضمن تشکر از پیگیری حجت الاسلام رییسی روند اقداماتی که از ابتدای حضور در استان برای پیشگیری از وضعیت فعلی انجام شده است را تشریح و خاطرنشان کرد: ادامه اقدامات برای رفع مشکلات آبی استان با تمام توان در حال پیگیری است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *