اخبار داغ

پایتخت دفاع مقدس نباید لقلقه زبان باشد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با درخواست از بنیاد حفظ آثار کشور برای کمک به خوزستان، گفت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است اما موزه ندارد، پایتخت دفاع مقدس نباید لقلقه زبان باشد. سرهنگ عبدالرضا حاجتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ […]

اشتراک گذاری
21 تیر 1400
62 بازدید
کد مطلب : 79132

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با درخواست از بنیاد حفظ آثار کشور برای کمک به خوزستان، گفت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است اما موزه ندارد، پایتخت دفاع مقدس نباید لقلقه زبان باشد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که امروز دوشنبه، ۲۱ تیر در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در حوزه دفاع مقدس، بی‌نظیر است.

بنیاد متعلق به سپاه، ارتش و ناجا نیست، از آنِ مردم است. ما باید ۲۰۰ هزار شهید خود را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با درخواست از بنیاد حفظ آثار کشور برای کمک به خوزستان، گفت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است اما موزه ندارد، پایتخت دفاع مقدس نباید لقلقه زبان باشد. باید دست به دست هم دهیم. سختی گرفتن پول از برخی شرکت‌ها باعث شده است، کار کُند باشد. اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم موزه دفاع مقدس را بسازیم و در این صورت کار بزرگی انجام داده‌ایم.

همچنین سردار عباس یوسفی، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم، با بیان اینکه از تمام دستگاه‌ها و اداراتی که در این یک سال و نیم با بنیاد همکاری کردند، قدردانی می‌کنم، عنوان کرد: فرصتی که برای مدیرکل جدید به دست می‌آید فرصتی مغتنم برای اوج‌گیری و ترقی فعالیت‌های دفاع مقدس در استان است.

این مراسم با حضور امیر سرتیپ نبی سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سرتیپ محمدرضا تقی پور، رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،‌ آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و دیگر مسئولان و مدیران استان همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *