اخبار داغ

باغ موزه دفاع مقدس اهواز تکمیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سرهنگ حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در اهواز و خوزستان همه تلاش خود را به کار می گیریم تا خدمتی […]

اشتراک گذاری
21 تیر 1400
54 بازدید
کد مطلب : 79168

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سرهنگ حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در اهواز و خوزستان همه تلاش خود را به کار می گیریم تا خدمتی به خانواده شهدا و بزرگوارانی که در دفاع مقدس نقش داشتند ارائه کنیم.

و بیان داشت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تکمیل موزه دفاع مقدس اولین ماموریت ما خواهد بود و ان شاءالله در این زمینه بتوانیم گزارش خوبی به مردم استان ارائه کنیم.

سرهنگ حاجتی با قدردانی از مردم افزود: خوزستان پایتخت دفاع مقدس و محل عروج شهدا است و باید با نگاه زیباتری دیده شود.

سردار یوسفی مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ارزش‌های دفاع مقدس و مسائل آن عمیق و گسترده است و باید سال‌های زیاد برای گویاسازی آن‌ها تلاش کنیم.

او با بیان اینکه باید از توان مجموعه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس استفاده شود، افزود: بعد از پایان دوران دفاع مقدس در همه سطوح مدیریتی تلاش شد این حوزه احیا و برجسته و دوران حماسی آن برای نسل‌های جوان معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *