اخبار داغ

تشکیل قرارگاه آبرسانی در هویزه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه در این نشست اظهار داشت: تداوم آبرسانی به روستاهای داری مشکل کمبود آب  موضوع مهمی است که در این راستا پنج تانکر آبرسانی موظف شدند برای آبرسانی به مردم هویزه اقدام کنند. وی افزود: اکنون […]

اشتراک گذاری
19 تیر 1400
48 بازدید
کد مطلب : 78334

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه در این نشست اظهار داشت: تداوم آبرسانی به روستاهای داری مشکل کمبود آب  موضوع مهمی است که در این راستا پنج تانکر آبرسانی موظف شدند برای آبرسانی به مردم هویزه اقدام کنند.

وی افزود: اکنون برای اجرای ۹ کیلومتر طرح آبرسانی جفیر یک و جفیر ۲ لوله‌کشی انجام شده و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده تا مشکل مردم در زمینه آب به حداقل برسد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئول قرارگاه شهید سلیمانی گفت: همچنین اجرای ۵۰۰ متر اتصال لوله آب غدیر به تاسیسات آبرسانی بخش نیسان و مرکزی در دستور کار است و مجری تمامی این طرح ها نیز بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی است.

سردار شاهوارپور با اشاره به خشکسالی امسال گفت: امید است با کمک جهادگران مشکلات مردم کاهش یابد تا مردم مناطق محروم خوزستان از وضعیت سخت ایجاد شده هرچه سریعتر خارج شوند.

وی اظهار داشت: همچون گذشته خادمان مردم در سپاه پاسداران و بسیج تا رفع همه مشکلات در کنار آن‌ها خواهند ماند.

این نشست در راستای حل معضلات آب شهرستان هویزه و تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی (آبرسانی به مناطق روستای و عشایری) با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، سرهنگ یونس  زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) و جمعی از فرماندهان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تشکیل شد.

تخصیص ۱۰ هزار بطری آب معدنی، پیگیری رهاسازی آب از پشت سد کرخه طبق مصوبه شورای تامین استان، تخصیص بسته های کمک معیشتی به روستائیان متضرر، پیگیری خسارت دامداران متضرر و تخصیص علوفه یارانه ای از دیگر مصوبات این نشست بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *