اخبار داغ

تشکیل قرارگاه آبرسانی در هویزه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه در این نشست اظهار داشت: تداوم آبرسانی به روستاهای داری مشکل کمبود آب  موضوع مهمی است که در این راستا پنج تانکر آبرسانی موظف شدند برای آبرسانی به مردم هویزه اقدام کنند. وی افزود: اکنون […]

اشتراک گذاری
19 تیر 1400
57 بازدید
کد مطلب : 79109

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه در این نشست اظهار داشت: تداوم آبرسانی به روستاهای داری مشکل کمبود آب  موضوع مهمی است که در این راستا پنج تانکر آبرسانی موظف شدند برای آبرسانی به مردم هویزه اقدام کنند.

وی افزود: اکنون برای اجرای ۹ کیلومتر طرح آبرسانی جفیر یک و جفیر ۲ لوله‌کشی انجام شده و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده تا مشکل مردم در زمینه آب به حداقل برسد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئول قرارگاه شهید سلیمانی گفت: همچنین اجرای ۵۰۰ متر اتصال لوله آب غدیر به تاسیسات آبرسانی بخش نیسان و مرکزی در دستور کار است و مجری تمامی این طرح ها نیز بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی است.

سردار شاهوارپور با اشاره به خشکسالی امسال گفت: امید است با کمک جهادگران مشکلات مردم کاهش یابد تا مردم مناطق محروم خوزستان از وضعیت سخت ایجاد شده هرچه سریعتر خارج شوند.

وی اظهار داشت: همچون گذشته خادمان مردم در سپاه پاسداران و بسیج تا رفع همه مشکلات در کنار آن‌ها خواهند ماند.

این نشست در راستای حل معضلات آب شهرستان هویزه و تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی (آبرسانی به مناطق روستای و عشایری) با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، سرهنگ یونس  زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) و جمعی از فرماندهان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *