اخبار داغ

جلسه مجمع عمومی شرکت فولاد اکسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، امروز ۱۲  تیر جلسه مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹ شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور نمایندگان جمعی از سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در محل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد. در این جلسه ابتدا گزارش عملکرد هیات […]

اشتراک گذاری
15 تیر 1400
67 بازدید
کد مطلب : 63531

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، امروز ۱۲  تیر جلسه مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹ شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور نمایندگان جمعی از سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در محل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت در سال ۱۳۹۹ توسط امین آسیابان سرپرست شرکت تشریح شد. وی با اشاره به دستاوردهای فولاد اکسین در سال گذشته شامل تسویه بدهی ها و حضور در پروژه های بزرگ خطوط لوله کشور گفت، دستیابی به موفقیت های بیشتر در گرو همدلی و کارهای جمعی است که با تلاش مضاعف در جهت تولید ممکن خواهد شد.

وی همچنین به اهمیت اجرای طرح فولاد سازی شرکت اشاره کرد و آن را فرصتی ایده آل برای تولید محصولات باکیفیت دانست که با توجه به پتانسیل نیروی های جوان، شاداب و متخصص اکسین اجرای این طرح بیش از پیش احساس می شود.

ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود به پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه پست برق ۴۰۰ کیلوولت پرداخت.

در ادامه این جلسه که به ریاست دکتر انصاریان برگزار شد، ایشان نیز ضمن تقدیر از تلاش های کارگران و کارکنان شرکت، دستاوردهای حاصله را نتیجه زحمات این عزیزان دانست و در ادامه گزارش حسابرس مستقل در مورد عملکرد مالی شرکت ارائه گردید و پس از ارائه پاسخ های لازم سایر دستور کارهای مجمع مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *