اخبار داغ

همه نامزدها گفتند مشکلات اقتصادی راه‌حل دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پست جدید کانال رهبر انقلاب: رهبر انقلاب: یک نکته‌ای که جای این دارد انسان خدا را شکر کند، این است که بحمداللّه بعد از انتخابات و پیروزی نامزد مورد قبول مردم با رأی خوب و درصد بالا، برخورد مسئولان کشور، برخورد خوبی بود؛ این نشان طمأنینه و آرامش روحی […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1400
79 بازدید
کد مطلب : 61512

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پست جدید کانال رهبر انقلاب:

رهبر انقلاب: یک نکته‌ای که جای این دارد انسان خدا را شکر کند، این است که بحمداللّه بعد از انتخابات و پیروزی نامزد مورد قبول مردم با رأی خوب و درصد بالا، برخورد مسئولان کشور، برخورد خوبی بود؛ این نشان طمأنینه و آرامش روحی لازم در کشور است.

اینکه مسئولین درجه‌ی اوّل و طراز اوّل کشور بیایند با رئیس‌جمهور منتخب ملاقات کنند و دیدار کنند و حرف بزنند و اظهارنظر کنند، تبادل نظر کنند، کار خیلی خوبی است؛ اینکه نامزدهایی که رأی نیاوردند به نامزدی که رأی آورده تبریک بگویند و اظهار علاقه و ارادت بکنند، کار خیلی خوبی است؛ این هم جزو نِعَم الهی است.

امیدواریم ان‌شاءالله خدای متعال روز‌به‌روز این جهت‌گیری‌ها را برای کشور ما افزایش بدهد. این را مقایسه کنید با رفتار آمریکایی‌ها که بعد از آنکه یکی از آنها پیروز شد، آن دیگری با او چه جوری رفتار میکرد؛ حرفها و اظهاراتش را که یادتان هست که چند ماه قبل از این چه وضعی داشتند.

۱۴۰۰/۴/۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *