اخبار داغ

رژیم صهیونیستی موجودیت خود را مدیون حمایت‌های آمریکا است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در افتتاحیه کنفرانس تجدید گفتمان رسانه‌ای و مدیریت رویارویی و مساله “فلسطین پیروز می شود” اظهار داشت: یکی از اهداف فتنه سیاه (داعش) این بود که اگر پیروزی مقاومت نبود، فلسطین به دست فراموشی سپرده شود. نباید مقابله با رژیم اشغالگر […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1400
186 بازدید
کد مطلب : 61379

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در افتتاحیه کنفرانس تجدید گفتمان رسانه‌ای و مدیریت رویارویی و مساله “فلسطین پیروز می شود” اظهار داشت:

یکی از اهداف فتنه سیاه (داعش) این بود که اگر پیروزی مقاومت نبود، فلسطین به دست فراموشی سپرده شود.

نباید مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل را از مقابله با سلطه آمریکا جدا دانست.

سلطه آمریکا، همه امکانات در منطقه را در اختیار منافع رژیم اسرائیل قرار داده است. رژیم صهیونیستی موجودیت خود را مدیون حمایت‌های آمریکاست.

سلطه آمریکا ملت های منطقه را تهدید می‌کند. هژمونی آمریکا تمام توانایی های منطقه را به سود دشمن اسرائیلی منحرف کرده است. ما با هژمونی آمریکایی ها و اشغال عراق ، تجاوزات آن علیه بسیج مردمی و اشغال شرق سوریه روبرو هستیم.

تقابل رسانه ای باید همانند تقابل نظامی توسعه یابد.

معیارهای حق و حقیقت هر چه باشد در آرمان فلسطین و گفتمان رسانه ای محور مقاومت وجود دارد.

سید حسن نصرالله:

از عوامل ضروری برای تجدید گفتمان رسانه ای، پایداری و ایستادگی محور مقاومت است.

گفتمان رسانه‌ای در محور مقاومت بر اساس حق مالکیت مردم فلسطین بر سرزمین خود و حق مالکیت سوریه بر جولان است.

معیارهای حقیقت هرچه باشد ما آنها را در آرمان فلسطین و در گفتمان رسانه‌ای محور مقاومت خواهیم یافت.

حق این است که ملت ها سرنوشت خود را بدور از دخالت و دیکته های آمریکا تعیین کنند. ما در سخنان و رسانه های خود به حق استناد می کنیم.

ما با سلطه جویی های آمریکا و اشغالگری های آن در عراق و تجاوز به سازمان بسیج مردمی و اشغالگری های آن در شرق سوریه روبرو هستیم.

گفتمان رسانه ای در محور مقاومت مبتنی بر حق ملت فلسطین در سرزمین خودش و حق سوریه در جولان است.

معیارهای حق و حقیقت هر چه باشد در آرمان فلسطین و گفتمان رسانه ای محور مقاومت وجود دارد.

ما نقاط قوت دشمن را می شناسیم

دبیرکل حزب الله لبنان:

گفتمان محور مقاومت بر اساس واقعیت‌های بیرونی، میدانی و عاطفی ملت و دشمن است.

ما نقاط قوت دشمن را می شناسیم و در حال کار بر روی راه های مقابله و تضعیف آنها هستیم.

ما در جنگ روانی دشمن به توهم و دروغ اعتماد نکردیم. یکی از مهمترین نقاط قوت رسانه های محور مقاومت صداقت در انتقال اخبار و حقایق است. رسانه های مقاومت برای کسب اعتبار و اصالت باید به صداقت پایبند باشند.

در نبرد شمشیر قدس، (آزادی) قدس بیش از هر زمان دیگری نزدیک تر(دست یافتنی تر) شد.

نابودی رژیم اشغالگر رویا نیست وقتی امروز از نابودی رژیم صهیونیستی صحبت میکنیم، حرف از توهمات و آرزوهای دروغین نیست بلکه سخن از واقعیت است.

مقاومت در فلسطین قول دفاع از بیت المقدس را داد و به وعده خود پایبند بود. ما در اهداف خود اغراق نمی کنیم و این یکی از مهمترین عناصر قدرت مقاومت است. پایگاه های مقاومت از نظر عقیدتی و مذهبی متنوع است و بیت المقدس ، مقدسات آن و مظلومیت فلسطینیان را به هم پیوند می دهد.

توقیف وب سایت های متعلق به رسانه های مقاومت از سوی آمریکا حاکی از نقش حیاتی آنهاست.

سیدحسن نصرالله:

دستاوردهای رسانه های مقاومت در دهه های گذشته بسیار بزرگ بوده است.

دشمن کانال های ماهواره ای را از بین می برد و وب سایت ها را به دلیل نفوذ آنها مسدود می‌کند. آیا اگر وب سایت ها نقش موثر و فعالی در اطلاع رسانی محور مقاومت نداشتند، دشمن آنها را مسدود می کرد؟

دشمن می تواند کانال های ماهواره ای را از بین ببرد ، اما متوقف کردن شبکه های اجتماعی امکان پذیر نیست ، بنابراین باید از آنها بهره ببرید.

امروز ما در حال نبرد علیه اطلاعات غلط ، دروغ ، جعل و فریب هستیم.

توقیف وب سایت های متعلق به رسانه های مقاومت از سوی آمریکا حاکی از نقش حیاتی آنهاست. یک جنگ رسانه ای علیه مقاومت در جریان است و میلیاردها دلار برای تحریف این جریان بکار گرفته می شود.

آمریکا علت واقعی بحران ها در لبنان است

سید حسن نصرالله:

محاصره اقتصادی کشورها و مردم محور مقاومت تا زمانی است که به نقطه ای برسیم که فلسطین، وجود نداشته باشد ، نه در ذهن ما و نه در قلب ما.

آمریکا برای کمک به دشمن اسرائیلی از هرگونه کمک به حل بحران لبنان جلوگیری می‌کند. علت اصلی بحران در لبنان سیاست های آمریکا است که هر گونه کمک را محاصره و از آن جلوگیری می کند.

برخی ها نگرانند آمریکایی ها آنها را در لیست تحریم ها قرار دهند. آیا این آمریکا نیست که مانع بازگشت پول های بانک های لبنانی از خارج می‌شود؟

سفارت آمریکا در بی ارزش کردن پول لبنان شریک است. هدف آمریکا از محاصره اقتصادی، تحریک مردم لبنان و فضای مقاومت علیه مقاومت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *