اخبار داغ

تشکیل دولت کارآمد و توانمند گریز ناپذیر است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به سخنان رییس جمهوری منتخب در مورد ضرورت شایسته سالاری در زمینه انتخابات اعضای دولت سیزدهم، گفت: رویکرد رییس جمهوری منتخب منجر به ایجاد انگیزه و امید در نخبگان و سرعت گرفتن رشد و پیشرفت کشور خواهد شد. یکی از تاکیدات […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1400
97 بازدید
کد مطلب : 61220

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به سخنان رییس جمهوری منتخب در مورد ضرورت شایسته سالاری در زمینه انتخابات اعضای دولت سیزدهم، گفت:

رویکرد رییس جمهوری منتخب منجر به ایجاد انگیزه و امید در نخبگان و سرعت گرفتن رشد و پیشرفت کشور خواهد شد.

یکی از تاکیدات مهم سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب کشور در زمان تبلیغات انتخاباتی و سخنرانی‌های بعد از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توجه به نخبگان و شایستگان کشور و به کارگیری توانمندی این قشر برای توسعه و پیشرفت کشور است.

شایسته سالاری و عدم دخالت دادن نزدیکان در امور دولت، بر اساس بیانات رییس جمهور منتخب جزو اصول اساسی تشکیل دولت سیزدهم است. این تاکید در حالی انجام می‌شود که کشورمان با گسترش مراکز دانشگاهی و پژوهشی با خیل عظیم تربیت شدگان دانشگاهی روبرو است که بخش زیادی از این افراد در حوزه تخصصی خود افراد ماهری هستند که به دلایل گوناگون امکان فعالیت و خدمت برای آن‌ها فراهم نشده است.

مشکلات فعلی کشور تشکیل دولت کارآمد و توانمند را گریز ناپذیر کرده است. درواقع تشکیل دولت کارآمد انتخاب ما نیست بلکه الزامی است که کشور باید به سمت آن حرکت کند. بنابراین همه قوا و نهادهای کشور باید کمک کنند تا آقای رییسی بتواند چنین دولتی را تشکیل دهد.

کشور ما دارای مشکلات چند بعدی است که حل آن‌ها از عهده افراد ناتوان بر نمی‌آید. همچنین حکومت داری اصولا کار سختی است که نیازمند افراد توانمند است.

در همه دنیا هم سعی می کنند توانمند ترین افراد را در مناصب قرار دهند چرا که اقدامات و عملکرد این افراد بر زندگی همه مردم کشور اثرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *