اخبار داغ

تبریک رئیسان جمهوری اندونزی و اوگاندا به ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رئیسان جمهوری اندونزی و اوگاندا در پیام‌های جداگانه پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند. «جوکو ویدودو» رییس جمهوری اندونزی با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اندونزی، انتخاب رییس […]

اشتراک گذاری
13 تیر 1400
112 بازدید
کد مطلب : 60167

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رئیسان جمهوری اندونزی و اوگاندا در پیام‌های جداگانه پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

«جوکو ویدودو» رییس جمهوری اندونزی با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اندونزی، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی، انتخاب رییس جمهوری منتخب را منعکس کننده اعتماد مردم ایران به مدیریت توانمند دانست و ابراز امیدواری کرد که در دوره تصدی ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رییسی، پیشرفت، رفاه و بهره مندی از صلح و امنیت با دوام ایران تداوم یابد.

«یووری موسه ونی» رییس جمهوری اوگاندا نیز با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهوری منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اوگاندا، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *