اخبار داغ

وعده‌های انتخاباتی کاندیداها در این شرایط اقتصادی، غیرموجه بود

طهرانچی: دولت سیزدهم با مشکلات زیادی مواجه است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه تلویزیونی “غیرمحرمانه”: در دولت سیزدهم مشکل کم نخواهیم داشت، مشکلات کرونا و مسائلی که به دلیل شیوع این ویروس ایجاد شد هنوز و همچنان وجود دارد و با بازسازی ساختار اجتماعی، تغییرات رفتاری و سبک […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1400
145 بازدید
کد مطلب : 57766

طهرانچی: دولت سیزدهم با مشکلات زیادی مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه تلویزیونی “غیرمحرمانه”:

در دولت سیزدهم مشکل کم نخواهیم داشت، مشکلات کرونا و مسائلی که به دلیل شیوع این ویروس ایجاد شد هنوز و همچنان وجود دارد و با بازسازی ساختار اجتماعی، تغییرات رفتاری و سبک زندگی، مصائب اقتصادی و حل مسئله مشکلات بین المللی پس از کرونا مواجه خواهیم بود.

اینکه مردم چگونه می توانند با توجه به مشخصات و خصوصیات جامعه ما به عنوان جامعه ای که حزب ها دارای نفوذ نیستند و بیشتر تفکراتی که جبهه سازی کردند مطرح می شوند، افراد خود را کاندید کنند و برای اینکه به منظر مردم بیایند در فرصت بسیار کوتاهی، مجموعه ای از وعده‌ها را به مردم ارائه می‌کنند و معمولا برنامه‌ها یک طرفه بیان می شوند و فضای تبلیغاتی و انتخاباتی که برای این افراد تهیه می شود، فضای مناظره نیست.

بعضی وعده ها از سوی کاندیدا در این شرایط اقتصادی غیرموجه بود و بعضی وعده ها از اختیارات رئیس جمهور خارج بود. بنابراین؛ می توان با نگاهی انتقادی در فضایی که مجموعه ای از وعده ها شنیده شد، بدان پرداخته شود.

مردم احساس کردند که در برخی از بحث هایی مطرح شده از سوی کاندیداها صرفا برای رای گرفتن بود. متاسفانه مسائلی از سوی کاندیداها مطرح شد که حتی در اختیارات رئیس جمهور نبود. مطرح کردن مجموعه مطالب غیرواقعی و خارج از اختیارات رئیس جمهور تنها برای مطرح کردن خود رویکردی اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *