اخبار داغ

انتخاب اژه ای حاصل تجربه رئیسی

رهبرمعظم انقلاب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای اژه ای را به عنوان رییس جدید دستگاه قضا و قاضی القضات نظام اسلامی منصوب کردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی سلیمانی: انتخاب آقای اژه ای حاصل تجربه موفق آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه بود زیرا آقای رئیسی از بدنه قوه و مشرف به مسائل […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1400
151 بازدید
کد مطلب : 58015

رهبرمعظم انقلاب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای اژه ای را به عنوان رییس جدید دستگاه قضا و قاضی القضات نظام اسلامی منصوب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی سلیمانی:

انتخاب آقای اژه ای حاصل تجربه موفق آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه بود زیرا آقای رئیسی از بدنه قوه و مشرف به مسائل و معضلات آن بودند وحالا با انتخاب آقای اژه ای به عنوان قاضی القضات نشان می دهد رهبر انقلاب از این تجربه رضایت داشته اند و مجدد یک نفر از داخل قوه را منصوب کردند.

آقای اژه ای از قضات با سابقه و پرکار هستند از قضاوت ورسیدگی به پرونده های پر سروصدا ومهم تاریخ انقلاب گرفته است تا وزارت اطلاعات نشان از تجربه و کاربلدی ایشان دارد.

از نکات مثبت قوه در زمان آقای رییسی برخورد با مفاسد داخل قوه بود که امید می رود این رویه در زمان آقای اژه ای هم ادامه یابد زیرا ایشان انسان صریح هستند.

همچنین ما به انتخاب حضرت آقا اطمینان کامل داریم زیرا ایشان با وجود محدودیت ها هم بهترین تصمیمات را می گیرند و انتخاب های ایشان بر اساس مصالح و نیازهای نظام بوده است و با در نظر گرفتن تمام جوانب دست به انتصاب افراد میزنند حتی اگر در گزینه دچار محدودیت باشند.

ان شاءالله آقای اژه ای از تجربه سالیان سال خود در دستگاه قضا و همچنین تجربه دوسال همکاری با آیت الله رییسی از تمام ظرفیت های دستگاه قضا برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام بهره ببرند مانند آنچه که در دوران کوتاه آقای رییسی اتفاق افتاد و به معنای واقعی کلمه العدل اساس ملک را به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *